Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.02.2020

(Nieksiążkowi) ulubieńcy lata 2020 - fotorelacja

Ulubieńcy lata! Kiedy to lato uciekło? Ba! Kiedy ten rok tak przeleciał? Naprawdę, dziwny nam się ten 2020ty trafił - taki wyjęty z życiorysu... Czeka człowiek na zmianę sytuacji i czeka - a tu końca nie widać... Mimo wszystko, szczęśliwie udało mi się troszkę skorzystać z wakacyjnego słońca :).

♥1. Spacery po okolicznych górkach :). Może to i nie Tatry, ale i tak buźka sama się uśmiecha na ich widok! A Zakopane w te wakacje i tak podobno było jak puszka na sardynki...



♥2. Spacery nad morzem! Szum fal, piasek pod stopami, leniwe chmurki na niebie i te zachody słońca!



♥3. Fantazyjnie kolorowy, książkowy mural w Słupsku :).


♥4. Leniwe popołudnia w porcie :).


♥5. Oczywiście, nie obyło się bez typowej pamiątki z wakacji ;). "Atlas operowy. 100 najpiękniejszych dzieł" Wydawnictwa SBM.

ta okładka! Od razu przenosi człowieka do opery!

♥6. Dalej z pamiątek - bursztynowe kolczyki - motylki. Odrobinka lata na zimniejsze miesiące...


♥7. Sukienka w stylu Boho, firmy Jelonek. Zwiewna, z wyjątkowo lekkiego materiału (w śliczny, lekko abstrakcyjny, kwiecisty wzorek). Te kolory!


♥8. Beżowe sandałki z CCC! Na płaskim, średnim i wysokim obcasie. Co prawda, nie ma teraz za wielu okazji na wystrzałowe sandałki z czarnymi cętkami na obcasie, ale zostaje zawsze nadzieja na przyszły rok!

♥9. Seria lakierów do paznokci Golden Rose, Extreme Gel Shine

♥10. Mgiełka do ciała z Sephory o bajecznie słodkim zapachu Mango


♥11. Borówki amerykańskie! Ile z nich przeróżnych wypieków można zrobić!

♥12. Przy braku wieczorów gier - łamigłówki na komórkę :), zwłaszcza Mahjong Tektrify Studio :).

13. Powrót do wieczorów filmowych :).

♥14. i dużo muzyki! Annalisa (np. "Houseparty"), Penn Masala ("United by music"), VINAI & Vamero ("Rise up"), Ofenbach & Quarterhead & Norma Jean Martine ("Head Shoulders Knees & Toes")

A jak Wam minęły wakacje w obecnej rzeczywistości? Trzymacie się tam bezpiecznie?

27 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki! Ja ostatnio upiekłam muffinki z borówkami ;D
    U mnie wakacje minęły dość stresująco przez rekrutację na studia. Tzn mam jeszcze miesiąc wakacji hehe
    U mnie bezpiecznie, nikt z rodziny wirusa chyba nie miał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję powrotu do Polski :). Wiem, że chciałaś wrócić.

      Usuń
  2. Wszyscy ulubieńcy są wspaniali. Niesamowite zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo całej pandemii uważam, ze wakacje były udane choć nie byłam na żadnym dłuższym urlopie :) świetne te kolczyki motyle z bursztynami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku już będą normalne wakacje. Można na to w sumie dni urlopu zaoszczędzić ;).

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, kocham morze☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było mieszkać niedaleko morza... Spacery w różnych porach roku...

      Usuń
  5. Śliczne te kolczyki. Chociaż ja raczej nie kupuje rzeczy z bursztynu, bo wiem, że często jest podrabiany. :( Zwłaszcza na tych stoiskach turystycznych. A jednocześnie ogólnie psuje biżuterie, mam papugi (przy których noszenie biżuterii grozi wyrwaniem ucha lub zmiażdżeniem palca), więc no nie kupuję za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z papugami to rzeczywiście masz wyzwanie! Kolczyki kupiłam w takim sprawdzonym sklepiku. Wiem, że działają od lat i sami biżuterię robią :). Na stoiskach też uważam.

      Usuń
  6. Góry są niesamowite i te mniejsze i te większe :)
    Piękne kolczyki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmmm ale cudowne! no gratuluję! piękne zdjęcia! piękne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy lato uciekło? Nie wiem, mam wrażenie jakby go nie było, takie było krótkie. Zdjęcia cudowne, widzę, że tak jak Twoje lato ;) Oby jesień była jeszcze lepsza ;)
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia! Ja już zdążyłam zatęsknić za latem, spontanicznymi wyjazdami, ciepłymi dniami i krótkimi nocami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to będzie jesień :). Jesień też jest piękna!

      Usuń
  10. Ładne zdjęcia, wspaniały atlas operowy i bursztynowe kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atlas zapowiada się świetnie. Sensowny układ i masa ciekawostek historycznych :).

      Usuń
  11. Ależ prześliczne lato! Czegóż więcej można chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolczyki :) Z nad morza to koniecznie z bursztynem, będziesz miała miłe wspomnienia patrząc na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zachwytów nad kolczykami ;). Szalenie lubię biżuterię z bursztynu, mam pierścionek z tym kamieniem i właśnie trzy pary kolczyków, tyle, że takie proste.
    Piękne wspomnienia masz, widać, że lato było dla Ciebie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki :-) Te kolczyki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, 2020 rok mija bardzo szybko i jakoś tak dziwnie...ale życzę nam spokojnej jesieni bez żadnych niespodzianek :) Mieszkam niedaleko Zakopanego i to, co się tam działo w tym roku przechodzi jakiekolwiek wyobrażenia! Puszka sardynki to bardzo dobre porównanie. Naparstnica na pierwszym zdjęciu jest przepiękna, przykuwa wzrok! A te kwiaty mają szczególne miejsce w moim serduszku, bo kojarzą mi się z moim dziadziem, który pewnego roku miał ich kilkadziesiąt w ogródku! Bardzo szybko się rozsiewają :) ale jest co podziwiać, oj jest!
    kolczyki bursztynowe w kształcie motylków są magiczne i wyjątkowe. Muszą cudownie wyglądać na uszach!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie nie wiedziałam, jak się ten kwiatek nazywa - a bardzo go lubię :). Co do kolczyków, to ostatnio je najczęściej noszę. Przypominają mi o wakacjach :).

      Usuń
  16. Bardzo ładne te kolczyki i widzę, że lato udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne wakacje, pieniędzy uchwycone chwile a najbardziej podoba mi się zdjecie w porcie :) niebo wygląda zjawiskowo. Tezbwypatruje kina tego bałaganu na świecie i zamiast lepiej jest gorzej, tak jak powiedzieli, będzie druga fala i jest druga fala... Nasze wakacje były całkiem, całkiem... postawiliśmy na Norwegie w tym roku ale strasznie mi teskno za cieplejszym klimatem... czy będzie coś z tego w przyszłym roku??? Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega fajne podsumowanie ^^ śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty