Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

4.06.2021

9 komentarzy:

  1. U mnie też jak to kwiecień, co przeplata. Trochę zimy, trochę lata. Obecnie również mamy zimę. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zima tej wiosny, chciałoby się rzec 🤔 ale nie rzeknę, bo zima o tej porze roku powoduje u mnie każdego ranka wściekłość i zły humor. Za to Twoje zdjęcia - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Oj tak, ten kwiecień przeplata pogodę, nie dalej jak wczoraj padał u mnie śnieg, a dziś już słońce grzeje. I chociaż wiatr dalej lodowaty, to czuję powiew wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu a u mnie na śląsku cieplutko:D:D 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite fotki, naprawdę. Fotografuj bo masz dobre oko do tego. Zima na zdjęciach wychodzi pięknie, magicznie. Powiem Ci że trochę mnie ta zimnica zirytowała, bo liczyłam że po Wielkanocy zrobi się ładnie ciepło, a tu figa z makiem. Nie przepadam za zimą, jak już coś to tylko w górach. W zeszłą sobotę byłam w Szczawnicy, była piękna zielona wiosna. Odżyłam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dalej liczę, że w końcu cieplej będzie - ale chyba przejdziemy wprost do upałów :D. Ale już wiosnę widać! Powoli zbieram nowe zdjęcia - kwiatów :).

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia. Ale dobrze, że zima już się skończyła.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty