Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.09.2018

Skrzyczne i paralotnie - fotorelacja

Dzisiaj odrobinka promocji dla mojego pięknego regionu. Do wszystkich czekających na post typowo książkowy - akurat do domku dotarłam i chwilowo zupełnie nie mam siły na nic więcej :D. Ale zapraszam Was za to do Szczyrku, na szczyt Skrzyczne - gdzie razem zapatrzymy się w leniwie krążące po niebie paralotnie... 
Tuż przy schronisku jest całkiem spory taras z wygodnymi stolikami. Można  tam oglądać paralotnie z oddali, wcinając przy tym różne pyszności z jagodami :). Jednak najlepsze miejsce do ich obserwacji jest wg mnie spory kawałek pod górną stacją. Prawie tam, gdzie paralotniarze szykują się do lotu :). Tylko wiadomo - trzeba zachować od nich bezpieczny dystans!
Widok z mini-wieży obserwacyjnej:
Ach - moje serce! Bajecznie to wygląda ♥. 

Może się sama na taki lot z instruktorem skuszę!

Ubiegając pytanie - jak tam się dostać ze Szczyrku?

Opcja dla lubiących wygodę ;) - mięciutko wyścielony wyciąg kanapowy. Aktualnie chyba z 45zł w obie strony. Dochodzi aż na samą górę, ale jeśli macie ze sobą np. starszą, mniej sprawną osobę - warto pamiętać, że po drodze jest przesiadka. 
Wersja dla wielbicieli górskich wędrówek i posiadaczy wolnego czasu ;) - oczywista :D.
Takie widoczki czekają nas na okolicznych trasach :). Uwaga! Niektóre z nich są maksymalnie wąziutkie i człowiek zamiast naokoło - patrzy na kamienie pod nogami i próbujących się przecisnąć ludzi ;). Też ma to swój urok (ten las!), ale jeśli tylko raz będziecie, warto sprawdzić i wybrać sobie bardziej widokową marszrutę ;).

31 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki, naprawdę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wybrać się do Szczyrku!
    Takie widoki są naprawdę rewelacyjne!
    A paralotniarze jeszcze bardziej je upiększają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ale mi się marzy taki lot *.* Zwłaszcza, że ten widok z góry jest po prostu przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby tak blisko, a tak dawno nie byłam w Szczyrku! Chyba ostatni raz w szkole podstawowej ;) A to było rzeczywiście dawno.. Jakoś tak ostatnio nie po drodze mi z górami, szczególnie z Beskidami.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne widoki! ♥ Dawno byłam w Szczyrku, ale chętnie bym się wybrała, tym bardziej, że góry jesienią wyglądają bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam w Szczyrku, muszę zdecydowanie to nadrobić!
    Zawsze marzyłam o locie paralotnią, ale się boję ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczyrk jako samo miasteczko jest wg mnie średnio ciekawy, ale na ten szczyt zdecydowanie warto się wybrać :). Z okolic jeszcze, świetna jest Wisła. A jak jeszcze Tydzień Kultury Beskidzkiej tam jest! Super.

      Usuń
  7. Przepiękne widoki! Uwielbiam Beskidy, choć niestety ostatni raz miałam okazję w nich być dobre parę lat temu. Loty z paralotnią wyglądają na arcyciekawe, ale za duży ze mnie tchórz, żeby samej spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze możesz wpaść z dołu je pooglądać :)

      Usuń
  8. Mam rodzinę w Szczyrku i w każdej wolnej chwili odwiedzam to cudowne miasto.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ALEŻ PIĘKNE WIDOKI! Chciałabym kiedyś spróbować lotu na paralotni. :) Bajeczne uchwyciłaś zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia i wspaniałe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, marzy mi się taki lot, ale ze względów zdrowotnych nigdy nie będzie mi on dany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja :) często w mojej miejscowości latają, super to wygląda wieczorami <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie widoki! Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka to mega frajda coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejjuuuuu co za piekne widoki! Jestem fanatyczką górskich wypraw, no muszę i tam zawitać! Cudnie. Chociaż nie poleciałabym w powietrze :D aż tak odważna nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić co to musiało być za przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeej, ja jeszcze nigdy paralotnią nie leciałam :D. Nawet nie jest pewne, że się kiedyś odważę :D. Ale tak, po ludziach widać, że to coś wspaniałego :).

      Usuń
  18. Ależ cudowne widoki... Chcę do Szczyrku! A paralotnią w sumie też mogłabym się przelecieć :D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty