Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.01.2018

(Słoneczni) ulubieńcy sierpnia 2018


Niby całkiem niedawno początek roku był, a tu już wrzesień! Mam wrażenie, że jeszcze dosłownie chwilka i będzie Boże Narodzenie! No, ale ostatnio ciągle w biegu jestem, więc nic dziwnego. Zresztą, u mnie jakoś tak zawsze większość wydarzeń i pozytywnych zmian przypada na wczesną jesień... Wrzesień to dopiero będzie zakręcenie, jeszcze z weselem jednej z par z mojej paczki :D.

♥1. Spotkania w gronie znajomych i przyjaciół - idealne dla złapania oddechu i dystansu, nawet jeśli czasem mi ktoś na nerwach nieźle zagra ;).
Wnętrze bielskiej pizzerii / restauracji Margerita
Wliczając liczne wieczorki gier, ogniska

i współorganizowanie szalonych urodzin - niespodzianek w stylu amerykańskim :D.
♥2. Abstrakcyjne gry planszowe - w tym roku naprawdę się w nich zakochałam! Z faworytów tego miesiąca:

"Zamek Smoków" - pięknie wykonana gra inspirowana madżongiem. Pozwala na dowolne dobieranie poziomu trudności i ma mnóstwo opcji dla urozmaicenia rozgrywki. Sprawdzi się w prawie każdym towarzystwie :).

"Ogródek" - lekka, relaksująca pozycja od twórcy "Patchworku". Z uroczą, ogrodowo-kocią szatą graficzną ♥. Idealna na leniwe niedzielne popołudnie, spokojniutka a taaaaka klimatyczna!

♥3. Filmy dokumentalne / przyrodnicze o niedźwiedziach i niedźwiadkach

♥4. Pływanie i leśne spacery, czy żeby się w trendy książkowe wpisać - kąpiele leśne ^^.

A jak Wam sierpień minął?

A i tak - jak widać, nie ma jeszcze zapowiedzianego podsumowania książek z wakacji. Niestety utknęłam na jednej lekturze i jeszcze ten stosik kończę...

30 komentarzy:

  1. Świetny miesiąc za Tobą, oby wrzesień był równie satysfakcjonujący. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że wrzesień będzie udany :).

      Usuń
  2. Fantastycznie spędzony czas ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Udany miesiąc jak widzę. Oby wrzesień był również udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W uproszczeniu ;D. Ale jest ok i wrzesień się też nieźle zapowiada.

      Usuń
  4. Mój sierpień minął bardzo dobrze, szczególnie pod kątem książkowym, przeczytałam najwięcej książek w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję zapytać ile :D. Mój wynik był nie najlepszy...

      Usuń
  5. U mnie sierpień minął pod znakiem nieustannych wyjazdów, przez co moje czytelnictwo także ucierpiało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sierpień Ci minął :-) Oby wrzesień, był równie udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że tak miło spędziłaś sierpień :) Trzymam kciuki, żeby dla nas wszystkich, wrzesień był jeszcze lepszy i przyjemniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę równie ciekawego września :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My ostatnio też zakochaliśmy się w grach planszowych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super :). Jak coś, mogę wam tyyyyle polecić :).

      Usuń
  10. Sierpień minął mi jakoś za szybko. :D Widzę, że Twój był udany. :) Oby wrzesień również taki był!

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmy o niedźwiedziach i niedźwiadkach!!! <3

    Trzymam kciuki za skończenie stosiku i czekam na podsumowanie książkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedźwiadki są przezabawne, zwłaszcza jak jest dobra narracja :D. Ze stosiku już mi tylko jedna książka została :).

      Usuń
  12. Nie tylko Tobie ten czas tak leci, bo ja mam to samo. I tylko patrzeć, kiedy nadejdzie koniec roku i początek następnego ;)
    Cudni ci Twoi ulubieńcy! Szczególnie zainteresowała mnie gra planszowa "Ogródek" ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. czy widzę tutaj grę mahjong :D? kocham! mi miesiące tak szybko lecą, że się wręcz zlewają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca :). "Zamek smoków", inspirowany. Mam jeszcze jedną grę inspirowaną mahjongiem, ale jeszcze jej nie rozpracowałam. Podobno bardziej dynamiczną i z masą negatywnej interakcji. "Zamek" też jej tyci ma, ale bardziej relaksacyjny.

      Usuń
  14. Widać, że się nie nudziłaś :) Mi sierpień minął całkiem spokojnie, trochę odpoczynku po zabieganym lipcu, a czytelniczo też bardzo dobrze - 8 książek udało się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam w sierpniu upragniony urlop, więc szlajałam się po górskich szlakach całymi dniami :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wieki nie grałam w gry planszowe;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Sierpień minął mi bardzo szybko. Ślub, podróż poślubna i odwiedzenie rodziny w Polsce.
    Niestety czas wakacyjny się skończył i trzeba wracać do pracy. Szkoda...
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh, kiedyś uwielbiałam grać w gry planszowe, a ostatnio jakoś odeszły w niepamięć... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest mnóstwo świetnych tytułów, takich idealnych do gry w dorosłym gronie :). Spróbuj koniecznie!

      Usuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty