Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

8.04.2018

(Wakacyjni) ulubieńcy lipca 2018


Lipiec uciekł mi wyjątkowo szybko - może dlatego, że niemalże połowę spędziłam na urlopie :). Chociaż nie wyjechałam nigdzie na dłużej, to wolne zdecydowanie mi się przydało - żeby odpocząć, ogarnąć trochę życiowe siły i pozałatwiać wszystkie zaległe sprawy - od mechanika do dentysty :D.
ilustracja wykonana w Canva
♥1. Fioletowe hortensje - wszędzie moje ulubione kwiaty! Te w moim ogródku są co prawda jeszcze malutkie, ale kiedyś uda mi się w końcu wyhodować jedną z tych wielkich, kwiatowych kul, które tak podziwiam :).

♥2. Sok z agrestu - idealny słodko-kwaśny dodatek do herbaty! Dalej, miodowe śliwki, borówki amerykańskie, ostrężyny... - czyli wszystkie plusy z posiadania ogrodu ;). Tylko ech, ile ja ostatnio przy tych wszystkich sezonowych owocach i warzywach spędziłam na zaprawianiu :D.
♥3. Krótkie "wyprawy" w moim regionie - na stary rynek, w górki, do okolicznych miasteczek, na otwarty basen... Niby nic, ale miło jest móc się gdzieś przejść przed południem w środku tygodnia :) i spędzić trochę więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi.
Wnętrze restauracji Stary Młyn w Szczyrku, które mnie po prostu urzekło :) (jedzenie już niestety nie)
♥4. Lemoniada ze Słodowni przy starym rynku - jak dla mnie najlepsza w Bielsku-Białej :). Idealna na upał!

♥5. Hipnotyzujące nuty Babe Rexhy, np. "I'm a Mess", Becky G, np. "Sin Pijama", "Mangu", "Mi mala" i Lindsey Stirling, m.in. "Stars Align" i "Stampede".
♥6. "Festiwal Lampionów" - na zdjęciu u góry z lewej strony. Dobra, logiczna gra - o prostych zasadach umożliwiających natychmiastowe przejście do rozgrywki - a jednak wymagająca nieco myślenia :).

♥7. "Century: Golem Edition" - na zdjęciu u góry z prawej strony. Jeśli graliście w "Korzenny szlak", to jest to dokładnie to samo, tylko z inną tematyką, taką bardziej fantasy / science-fiction. Ogólnie, sama mechanika jest prosta i przyjemna - trochę jak taka lepsza wersja "Splendoru". Dzięki połączeniu z piękną szatą graficzną i świetnymi komponentami - na pewno pozostanie w mojej kolekcji na dłużej :).

A jak tam u Was lipiec? :)

P.S. A i uwaga - zmieniłam nick na instagramie. Postanowiłam jednak zrezygnować z nazwy odpowiadającej nazwie bloga, bo w sumie wrzucam tam mało typowo książkowych zdjęć.

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy. Uwielbiam śliwki i borówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy. :) Mi też podobają się hortensje, a takie krótkie wyprawy są naprawdę bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadłam jeżyn. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post,kocham hortensje 😇😇😇

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię takie wyprawy :) zawsze to coś innego. Piękne hortensje na zdjęciu 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! :) Mój lipiec był bardzo intensywny i pracowity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w sierpniu uda ci się trochę odpocząć :).

      Usuń
  7. Hortensje są przecudne. Też uwielbiam te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy :D Też lubię sok z agrestu ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Agrest!!!!!!!! <3 <3 <3
    I hortensjom też się <3 należy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, moje fioletowe barwy. Uwielbiam chortensje i pyszne borówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowe hortensje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, widzę, że nie tylko ja miałam mega fazę na muzykę Lindsey Stirling! Stampede wymiata!
    Pozdrawiam! :)
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio pokochałam hortensje, a już te fioletowe to najbardziej ;). Agrest i borówki też uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh ten lipiec jakiś taki za szybki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie urlop podzieliłam. Pierwszy tydzień spędziliśmy nad morzem, a drugi mam właśnie na sprawy organizacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że masz ciekawe wakacje. U mnie tylko praca, praca i praca... :(

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/07/droga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna... Ale u mnie też był już dawno powrót do rzeczywistości.

      Usuń
  17. A ja jestem przed urlopem... Dopiero we wrześniu wyrwę się na swoją działkę, a pod koniec lecę do Anglii, więc plany mam. Mam nadzieję, że uda mi się coś w międzyczasie przeczytać. Aha, i lecę na Twój Instagram. ;)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty