Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

7.21.2018

Wakacyjny TBR 2018


No i się doczekałam urlopu :). Plany wakacyjne co prawda mi trochę w tym roku nie wypaliły, ale i tak - przede mną dwa tygodnie poza biurem :D! Nawet pogoda się w końcu zrobiła, więc może się gdzieś króciutko wyrwę nad jezioro, czy w pobliskie góry. No, i stosik lekkich, wakacyjnych lektur wyszedł mi co najmniej kuszący ^^.
Na górze widzicie subtelną i przemyślaną okładkę "Dachołazów" Poradni K. Świetny przykład na to, jak pięknie zaprojektowaną, "dorosłą" szatę graficzną mają aktualnie książki młodzieżowe. Myślę, że taką sytuację na rynku wydawniczym po części wywołało to, że młodzieżówki coraz częściej otwarcie czytają osoby dorosłe ;).
Idąc od góry:

♥1. Katherine Rundell - "Dachołazy" (Poradnia K) - podobno magiczna i ponadczasowa ^^ książka młodzieżowa o pełnej przygód wyprawie do Paryża - duetu: porzuconej sieroty poszukującej mamy i ekscentrycznego naukowca.

♥2. Lucy Courtnay - "Wieczór filmowy" (Foksal) - YA o tym, jak przyjaźń może się zmienić w coś więcej :).

♥3. Eithne Shortall - "Miłość w chmurach" (Czarna Owca) - teoretycznie lekko, zabawnie i romantycznie - o pracownicy linii lotniczych próbującej swatać samotnych pasażerów - ze złamanym sercem.

♥4. Shari L. Tapscott - "Odrobina brokatu" (Wydawnictwo Kobiece) - YA o miłosnych perypetiach blogerki DIY i irytującego przyjaciela jej brata. 

♥5. Izabela Sowa - "Smak świeżych malin" (wydanie autorskie) - o życiowych przygodach roztrzepanej i naiwnej Maliny - świeżej absolwentki studiów - oraz jej paczki znajomych ;).

Na podsumowanie zapraszam w sierpniu. 

A jak prezentują się Wasze wakacyjne TBRy?

21 komentarzy:

  1. Widzę, że szykuje się piękny wypoczynek z książką. Milej lektury życzę!
    U mnie na razie okres intensywnej pracy, więc na czytanie zbytnio nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z książką, zdecydowanie :). Dzięki. Muszę sobie tylko jakiś kącik do czytania w ogrodzie skombinować... :). Hamak mi się marzy.

      Usuń
    2. Hamak cudna sprawa. Sama jakiś czas temu zrobiłam sobie relaks na hamaku ;)

      Usuń
  2. Ja po prostu w wakacje nadrabiam zaległości recenzenckie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby to same udane książki były :).

      Usuń
  3. Ja na wakacje biorę czytnik Legimi, trudno więc mi przewidzieć, co będę czytać - wybiorę coś w zależności od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad czytnikiem, ale i tak papierowe wersje wolę ;). Chyba że rzeczywiście na wyjazdy.

      Usuń
  4. miłość w chmurach mnie całkiem zaciekawiła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny stosik! <3 Mnie od dawna kuszą "Dachołazy"! Miłego i zaczytanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na wakacje przygotowana lektura mroczna i dość ciężka czyli moje ukochane thrillery, sensacja, kryminał. W lipcu "zaliczyłam" (straszne słowo prawda?) "Skradzione laleczki" i II część "Zaginione laleczki" K.Webster K.Dukey, "Kłamstwo doskonałe" L.Scottoline, "Muszę to wiedzieć" K.Cleveland i "Zniwo" T.Gerritsen. Na sierpień kupka książek nie mniejsza czeka ... chociaż latem czytam zdecydowanie mniej niż w jesienne czy zimowe wieczory ... H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thrillery i sensacje czasami czytam, ale kryminały to u mnie tylko od święta :D. Ale może na jesień się na coś takiego skuszę, bo to dobra pora na takie lektury :).

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za spokojny i relaksacyjny odpoczynek wakacyjny!:)
    Stosik prezentuje się zacnie, lekko i przyjemnie. Okładka "Dachołazów" śliczna, bardzo podoba mi się zarówno styl, jak i kolorystyka. Jestem jedną z osób dorosłych, które bez bicia przyznają się do czytania książek młodzieżowych, bo czemu nie?:)
    Nigdy nie tworzę list książek do przeczytania, ogólny plan zakłada po prostu zmniejszenie stosiku, który uzbierał się przez ostatnie parę miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie stosiki do przeczytania tworzę w zasadzie tylko na wakacje :). Ale przy mini-maratonach, które robiłam w tym roku, powolutku zaczynam się przyzwyczajać do planowania. Więc może więcej się stosików zacznie pojawiać.

      Usuń
  8. Nic nie znam, ale życzę dobrego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Tbr,miłego odpoczynku 💝

    OdpowiedzUsuń
  10. Paradoksalnie na urlopie mam mniej czasu na czytanie niż normalnie :D Aktualnie na tapecie mam "Macbeth'a" Nesbo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny stosik, idealny na wakacyjny wypoczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy takich lekturach z pewnością nie będziesz się nudzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych wszystkich książek znam tylko powieść pani Sowy. Bardzo miło ją wspominam ;). Ale i tak z książek tej autorki najbardziej lubię "Cierpkość wiśni".

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twojego stosiku kuszą mnie szczególnie "Miłość w chmurach" i "Odrobina brokatu" :). Mam nadzieję, że udało Ci się wyrwać gdzieś na łono natury ;)

    Dzosefinn's Books

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje plany wakacyjne w tym roku też się nieco skomplikowały, ale co się odwlecze... ;)
    Widzę sporo ciekawych pozycji wśród Twoich TBRów :) Ja ostatnio mam mało czasu na czytanie, ale zamierzam to nadrobić! Natomiast pierwsza pozycja, po którą zamierzam sięgnąć, to "A ja żem jej powiedziała" Kasi Nosowskiej :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty