Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.31.2019

(Nieksiążkowi) ulubieńcy października 2019

Już jutro będzie pierwszy dzień listopada, Wszystkich Świętych. Jak nic, końcówka jesieni... Podobno idą już do nas nawet masy przeraźliwie zimnego powietrza...  Jak do tego deszcze dojdą, to nie pozostanie nam nic, jak tylko zawinąć się w koc jak naleśnik i czekać na zimę ;D !


♥1. Leśne spacery! W październiku zdecydowanie korzystałam z ładnej pogody. Bo kto tak naprawdę potrafi się oprzeć złotej jesieni?

♥2. Jesienne prace w ogródku - chociaż wcześniej brakowało mi do nich zapału, w tym roku okazały się całkiem fajnym przerywnikiem. Chyba się starzeję :D.

♥3. Makowce! Mam świetny przepis od Babci i tej jesieni na pewno nie zawaham się go użyć ^^.

♥4. Wieczory filmowe. Zwykle mnie średnio oglądanie kusi, ale jesień to idealna pora na nowe filmy i seriale :).  Maratony są wręcz wskazane ^^.

Wybrałam się nawet ostatnio do kina na nietuzinkowy film dokumentalno - muzyczny. O początkach jazzu, plus o wspólnych korzeniach Kuby i Nowego Orleanu :). Zdecydowanie polecam.

Bilet równie barwny jak film :D.

♥5. Nowy, ciemniejszy kolor włosów - czyli powolutku powrót do mojego naturalnego koloru :). Chyba już mam dość eksperymentów w tym zakresie :D.

♥6. Delikatny makijaż smokey eye w odcieniach fioletu.

♥7. Pomadki w płynie! Może i nie odkrycie Ameryki :D, ale jak dla mnie - odkrycie roku. Nigdy nie myślałam, że się do takich przekonam! Moja ulubiona? BOURJOIS Rouge Edition Velvet Matte Liquid. Niewyczuwalna, prawie niezniszczalna :D.

♥8. Nowa torebka do pracy, w figlarne poziome pasy, z Gallantry. Czarna, elegancka - a mega kobieca :).

♥9. Dwie piosenki: "Dance Monkey" Tones and I oraz "Hate Me" Ellie Goulding i Juice WRLD.

A co Was w październiku urzekło?

24 komentarze:

  1. Ja już dawno powróciłam do swojego koloru. To była jedna z najlepszych decyzji ostatnich lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienia człowiek i zmienia, a w końcu i tak do swojego wraca :D.

      Usuń
  2. Od IV klasy do makowców mam uraz - nie przyjemne wspomnienia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż strach się zapytać :D. No, nic. Z jesiennych ciast są jeszcze szarlotki :).

      Usuń
    2. Nie ma czego się bać :D Makowiec kojarzy mi się z zimą i Świętami... a nie jesienią ale każdy ma swoje wspomniania :)
      Szarlotka to nie tylko jesienią ;D

      Usuń
  3. Piękna jesień i te kolory :) ja październik miałam ciężki i kolejny miesiąc też się chyba taki zapowiada...chodz modlę się żeby wszystko uległo zmianie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienne wypieki są najlepsze☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam jesienne spacery po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makowca bym sobie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś, do wyszukania - taki typ jak mój, z tartymi jabłkami (pycha :D ) nazywają chyba makowcem japońskim :).

      Usuń
  7. U mnie ulubieńcem jest siedzenie w kocu na kanapie - nareszcie zrobiło się na tyle chłodno, że już można :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od 1 do 4 idealnie trafia do mnie! 5 nigdy mniw nie dotyczyła, ale w tym roku przyciemniłam włosy i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Zwłaszcza te pierwsze. Ja chyba jestem nudna, albo sentymentalna, bo nigdy nie farbowałam włosów i nie żałuje.
    Pozdrawiam!

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o ciasta to zdecydowanie szarlotki, makowce to dopiero w grudniu, spacery po lesie uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno nie jadłam makowca :o a leśne spacery? Za to uwielbiam jesień ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesienne spacery są magiczne :) uwielbiam spacery wśród tylu kolorów i padających liści

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię październik, właśnie dzięki tej złotej jesieni, byłam dwukrotnie w górach i podziwiałam piękne widoki :) Październik zachwycił mnie też: koncertem Marylki Rodowicz i wspólnym zdjęciem, darmowym kinem czeskim z okazji Dni Czeskich i Festiwalem Podróżników National Geographic we Wrocku - byłam na wykładzie Adama Bieleckiego i Maćka Wesołowskiego i też mam z nimi wspólne fotki. Ucieszył mnie też dodatkowy zastrzyk gotówki, bo byłam w komisji wyborczej i podwyżka w pracy o całe 100 zł :D Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Festiwal Podróżników National Geographic brzmi kusząco ^^

      Usuń
  14. Rany przepiękne zdjęcia!! Jak do kalendarza!
    W październiku nacieszyłam się cudowną wyprawą z Ukochanym do ZOO w ostatnim pięknym dniu października, cudownymi widoczkami jak z pocztówek, frekwencją wyborczą, samymi świetnymi książkami, kilkoma cudownymi bardzo długimi spacerami. Trochę nastrój psuły mi problemy ze snem, ale już jest lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką ciekawością obejrzałabym ten film!
    A spacery leśne... Jesień i zima to dla mnie najlepszy czas na leśne wędrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Mnie urzekła przyroda. Kolory i zapach jesieni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty