Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.26.2019

Would you rather...? - tag książkowy :)

Dzisiaj zapraszam na typowe książkowe pogaduchy przy kawie. Albo przy herbatce, jak kto woli ^^.


Oryginalny tytuł: Would you rather...?
Znalezione na blogu Beth, Autor/ka nieznany/a (ktoś podpowie?)
Język oryginału: angielski


ilustracja wykonana za pomocą Canva

Would you rather... ?

Co byś wolał/a...?

♥1. READ ONLY TRILOGIES OR STAND ALONES?
♥1. Czytać tylko trylogie czy niezależne książki?

Niezależne książki. Trylogie i ogólnie serie niezmiennie mnie kuszą, ale w praktyce pojedyncze tytuły zwykle wypadają o niebo lepiej. Według mnie, najczęstszym problemem jest tu utrzymanie równego poziomu poszczególnych części.

♥2. READ ONLY FEMALE OR MALE AUTHORS?
♥2. Czytać tylko książki autorstwa kobiet czy mężczyzn?

Od takiego trudnego wyboru to już bym wolała po prostu nie wiedzieć, kto te książki napisał :D.

♥3. SHOP AT BARNES & NOBLE OR AMAZON?
♥3. (Odpowiednik w naszych realiach) kupować tylko w księgarniach stacjonarnych czy w sieci?

Patrząc na ceny, to chyba w sieci. W księgarniach stacjonarnych najbardziej kusi mnie przeglądanie dostępnych tytułów :D.

♥4.  ALL BOOKS BECOME MOVIES OR T.V. SHOWS?
♥4. Żeby wszystkie książki zostały zekranizowane jako filmy czy jako seriale?

Seriale! Ta forma zdecydowanie zapewnia większe pole manewru i dodatkowy czas na szczegóły.

♥5. READ 5 PAGES PER DAY OR 5 BOOKS PER WEEK?
♥5. Czytać 5 stron na dzień, czy 5 książek na tydzień?

Wybór jest prosty. Jakby mi się dobra książka trafiła, limit 5 stron na dzień byłby po prostu torturą :D.

ilustracja wykonana za pomocą Canva

♥6. BE A PROFESSIONAL REVIEWER OR AUTHOR?
♥6. Być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?

Zdecydowanie autorką! Bądźmy szczerzy, który mól książkowy o tym nie marzy?

♥7. ONLY READ YOUR TOP 20 FAVOURITE BOOKS OVER AND OVER OR ALWAYS READ NEW ONES THAT YOU HAVEN’T READ BEFORE?
♥7. Czytać na okrągło tylko 20 swoich ulubionych książek, czy nowe, których jeszcze nie czytałeś/aś?

Byłoby mi trochę szkoda moich ulubionych lektur, ale - nowe! Inaczej prędzej czy później dopadłby mnie głód nowych opowieści :D.

♥8. BE A LIBRARIAN OR BOOK SELLER?
♥8. Być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

Zawód bibliotekarz kojarzy mi się sympatycznie, ale zdecydowanie sprzedawcą. Więcej akcji :D.

♥9. ONLY READ YOUR FAVORITE GENRE, OR EVERY GENRE EXCEPT YOUR FAVORITE?
♥9. Czytać tylko swój ulubiony rodzaj książek czy każdy inny rodzaj oprócz ulubionego?

Ulubiony. Podróże w czasie i między alternatywnymi światami raczej mi się nigdy nie znudzą :D.

♥10. ONLY READ PHYSICAL BOOKS OR EBOOKS?
♥10. Czytać tylko tradycyjne książki czy eBooki?

Tylko tradycyjne, żebym w końcu mogła tę swoją kolekcję doczytać :D.

Jakie byłyby Wasze odpowiedzi? :)

12 komentarzy:

  1. Dawno nie robiłam żadnego tagu, ten brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :) Również wolę pojedyncze tytuły, a nie serie, preferuję czytanie 5 książek tygodniowo, a nie 5 stron dziennie (choć to zależy od nastroju i chęci ;)), ale nigdy nie marzyłam o byciu pisarką, więc stawiam na recenzenta, a także wolałabym być bibliotekarką. Zastanawiam się tylko nad pytaniem o książki papierowe i ebooki, bo ostatnio bardziej się skłaniam ku czytnikowi, ale nie wiem też, czy wolę książki pisane przez kobiety czy mężczyzn...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba zwracam minimalną uwagę na autorów książek :D. Pewnie więcej książek autorstwa kobiet czytam, ale mam wśród ulubionych sporo napisanych przez mężczyzn też...

      Usuń
    2. U mnie chyba też przeważają książki autorstwa kobiet, ale nie jest to świadomy wybór. Do swoich ulubionych pisarzy zaliczę m.in. Agathę Christie, Sharon Bolton czy Emily Giffin, ale też i Harlana Cobena, Robina Cooka, Johna Grishama, więc...

      Usuń
  3. Ja po lekturze "Pamiętnika Księgarza" stwierdzam, że jednak wolałabym być bibliotekarką xD Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę tradycyjne książki, ale czasami robię wyjątki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem team tradycyjne książki ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać tagi książkowe - wiele jest ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty