Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

7.27.2017

(Nieksiążkowi) ulubieńcy lipca'17

Na pocieszenie przed pracowitym piątkiem przedstawiam nową serię - popularnych ulubieńców miesiąca :).

1. Miasto Wrocław - niesamowicie kolorowe i pełne energii :). Moją fotorelację z ostatniej wycieczki możecie zobaczyć tutaj. Szczególnie polecam: widok z wieży na stare miasto i przeogromne zoo z oceanarium :) (a w zasadzie afrykarium, ale kto by się tam semantyką przejmował ;) )
2. Pilsko, czyli szczyt w Beskidzie Żywieckim, z wysokością tuż po Babiej Górze. A w zasadzie jedynie Hala Miziowa, bo ostatnio byłam tam tylko na typowo niedzielnym spacerku. Na dodatek, jak ostatnie leniuchy sporo przejechaliśmy kolejką krzesełkową ;). 

Niczego jednak nie żałuję, bo trasa kolejki była super! Ta niesamowicie długa, kojąca podróż przez tunel zieleni to po prostu bajka :). Dalej, widoki z góry urocze, przy schronisku wyjątkowo ładnie, a wręcz sielankowo, plus mają jeszcze naprawdę dobrze zaopatrzony grill. I czego chcieć więcej na niedzielne popołudnie?
3. Piosenka Clean Bandit i Zary Larsson "Symphony". Melodyjna, świetnie wykonana, a na dodatek jeszcze z ciekawym tekstem - a teledysk to już wyszedł po prostu wzruszający! Aż sobie płytę Zary do słuchania w samochodzie kupiłam :). Świetna! Słucham jej teraz na okrągło :).

4. Taniutka gra karciana "Good cop, bad cop" w wersji polskiej, jakby żywcem wyjęta z amerykańskich filmów akcji :). Typowo imprezowa - wieloosobowa, prosta do wytłumaczenia, a dostarczająca potężną dawkę rozrywki :). Zdecydowany must-have dla fanów lekkich gier z ukrytymi tożsamościami i tym samym - elementem dedukcji. Uwaga! Sporo negatywnej interakcji, więc naprawdę grupę ożywia ;). Dużo śmiechu i zaciętych dyskusji - gwarantowane ;D. // Jakbyście szukali - powinna być już max. ok. 30-35 zł dostępna.
5. Krem BB marki Garnier. Na wakacje przerzuciłam się na lżejszy makijaż. I dobrze! Bo już bym się dawno roztopiła... Ten krem uwielbiam, bo mnie zupełnie nie uczula, ładnie i szybciutko się rozprowadza, a w najjaśniejszej wersji pasuje do mojej bladej cery :). I jeszcze jaki wydajny! Naprawdę zastanawiam się nad podmianą podkładów na stałe.

6. Zimny sok z świeżo wyciskanych pomarańczy. Ogólnie też uwielbiam, ale w lipcu po prostu cały miesiąc za mną chodził :D. Z Wrocławskich miejsc, które robią obłędny :) polecam Cafe Etno i Cegielnię. Cegielnia to też takie mini królestwo smażonych ziemniaczków, jak ktoś lubi :D.

7. Dobrze schłodzony jabłkowy cydr :). Alkoholi ogólnie bardzo mało piję, więc taki niskoprocentowy, orzeźwiający napój jest jak dla mnie w sam raz.

A co Wam wpadło w oko w lipcu :) ?

8 komentarzy:

  1. Byłam niedawno we Wrocławiu na wycieczce :) Odwiedziliśmy właśnie cały kompleks zoo i strasznie mi się tam podobało. Również rynek był naprawdę urokliwy. Mam nadzieję wrócić tam niebawem.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław to moje ulubione miejsce w Polsce.Krem B z Garniera też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław - nigdy nie byłam, ale wygląda przecudnie.
    Jazda kolejką...Hue hue to nie dla mnie. Chybabym zamarła ze strachu XD
    Pozdrawiam
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo wolno jedzie i płynnie :). Tylko wysoko w miarę

      Usuń
  4. Wrocław to piękne miasto. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś je odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. W lipcu byłam pierwszy raz w swoim życiu na kajaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze nie odważyłam, ale moja przyjaciółka lubi i parę razy na większych wyprawach była :).

      Usuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty