Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

3.27.2019

(Nieksiążkowi) ulubieńcy marca 2019

W marcu jak w garncu ;).
♥1. Początek wiosny! W końcu można wyjść na spacerek i nie zamienić się jednocześnie w kostkę lodu ^^.

♥2. Kolor żółty, w różnych odsłonach - słonecznie! :). Przykładowo, cudnie leciutka, musztardowa parka firmy Dussi. Jeśli chcecie zerknąć, to znalazłam też online. Bardzo wygodna i z dobrego materiału. W pozostałych kolorkach też dość ciekawa :). Jeśli Was skusi, to warto przymierzyć, czy chociaż dokładnie sprawdzić ich tabelę rozmiarów. Mi akurat nieco inny niż "mój" idealnie spasował.

♥3. Maksymalnie kolorowe lakiery do paznokci i fantazyjne kolczyki, czy inne dodatki! Tak, coś mnie ostatnio wiosennie ciągnie ku nasyconym barwom :). Że nie powiem pstrokatym :D.
♥4. Zmiękczający peeling do stóp Soraya Foodie Miód Maniuka. Zauważyliście, że ostatnio jest coraz więcej smacznie brzmiących i pachnących kosmetyków :D ?

♥5. Gra logiczna Abalone!
 Po prostu ponadczasowa :). W klasycznej wersji - dwuosobowa. Prosta, a niesamowicie wciągająca w praktyce. Coś na kształt japońskiego Go - tutaj zadaniem graczy jest jednak wypchnięcie odpowiedniej ilości kulek przeciwnika poza planszę.


Największy plus tej pozycji? Hmm, chyba różne kombinacje początkowe i komponenty. Kule są ciężkie, pięknie błyszczące i fajnie "klikają" przy zderzeniu. Na dodatek, plansza jest zaprojektowana w taki sposób, żeby przesuwanie ich z dołka do dołka było maksymalnie płynne i przyjemne.
gra logiczna Abalone, w klasycznej, dwuosobowej, czarno-białej wersji. Starsza edycja
♥6. Przezabawna i angażująca widownię prelekcja Ignacego Trzewiczka (twórcy i wydawcy gier) o burzliwych początkach jego firmy. Naprawdę, spokojnie mógłby porzucić biznes i założyć kabaret :D. Wspominał coś o vlogach, więc może warto na Youtubie sprawdzić :).

♥7. Fantazja z kawałkami białej czekolady i równie leciutki jogurt mascarpone Müller - mmm... Pewnie będę wcinać bez przerwy, aż mi się całkiem znudzą ;D.

♥8. Muzycznie:

Alle Farben ft. Iliria - "Fading"
Ariana Grande - "7 rings"
Sophia Angeles - "Anybody Else"

Po prostu hipnotyzujące!

A co Was w marcu urzekło ^^ ?

Ups... Trochę się z tymi Ulubieńcami pośpieszyłam! Dorzucam jeszcze:

♥9. Międzynarodowy Dzień Ruedy i klimatyczna salsoteka na starym rynku. Jedna rueda i od razu się człowiekowi ciepło robi :D. Po co komu kurtka? Wiosna!

14 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę się doczekać wiosny w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też! Na razie tylko wszędzie takie mini przebłyski koloru ;).

      Usuń
    2. Piękne kwiaty kiedy się na nie patrzy, nie sposób nie myśleć o wiśnie. 😊

      Usuń
  2. Tez lubię kolorowe lakiery do paznokci :) I fikuśne kolczyki :) Na razie jednak zimna ta wiosna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zimna... Ale może kwiecień nas nie zmrozi ;).

      Usuń
  3. Cieszę się, że wiosna już powoli do nas idzie, uwielbiam tę porę roku, to jak wszystko budzi się do życia, kwiaty zaczynają kwitnąć, ptaki śpiewać, słońce pojawia się coraz częściej... A kolorowe i nietypowe kolczyki, to coś, co chętnie noszę na co dzień :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio widziałam śliczną, wesolutką, ręcznie robioną parę :). Z koralików - na kształt czereśni z listkami... Muszę sobie też jakieś tego typu znaleźć.

      Usuń
  4. Niestety jak w garncu. U mnie zimno, wieje i deszcz, a dwa dni temu śnieg ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się jak będą ulice wyglądać w najbliższym czasie, bo już widać, że żółty jest kolorem sezonu, a przypuszczam, że będzie go jeszcze więcej ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, popatrz, jak trafiłam przez przypadek :D. Jeszcze odcień różu na pazurkach widzę coraz częściej jeden... więc sobie odgapiłam :) ❤️

      Usuń
  6. Kocham wiosnę i całą tę otoczkę - kwiaty, słoneczko, dużo uśmiechu i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty, piękne kwiaty, oddech po koszmarnym lutym i dużo ciekawych książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też troszkę ciekawych książek :) ❤️

      Usuń
  8. U mnie już od połowy marca słonecznie ale jeszcze zimno. Ważne że dni są co raz to dłuższe aż chce się żyć :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty