Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

3.13.2018

Polowanie na lampę - fotorelacja

Dzisiaj zapraszam Was na niesamowitą przygodę ;D! Na polowanie w prawdziwej dżungli lamp, na tę jedyną, wyjątkową, podłogową ;), która będzie ulgą dla moich biednych, zmęczonych oczu i wiernym towarzyszem niezliczonych wieczorów z książką :).

Wszyscy gotowi? To zaczynamy!

Od autentycznej gęstwiny w Leroy Merlin...
Ups! Trzeba się skupić!
Przez niezmierzone równiny Agaty :D,
ze stadami fantazyjnie zawieszonych okazów :) - trochę ryzykownych przy moim pechu...
gdzie też nie brakuje nowoczesnej zwierzyny :),
silnych kandydatów, których po upolowaniu można ustawić jak tylko dusza zapragnie...
ale nieee... Pierwszy wybór najlepszy! I gnamy, gnamy z powrotem...
I jeeest! Trafiona w samą żarówkę! Zwycięska lampa podłogowa Nitta Markslojd z Leroy Merlin :).

A Wam coś wpadło w oko ;) ? 

15 komentarzy:

  1. W takim razie miłego czytania przy nowej lampie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Jeszcze ją muszę złożyć niestety :D. Ale z tym to już się jutro zmierzę...

      Usuń
  2. Ja mam wiecznie problem z lampami w pokoju, bo sobie wymyśliłam go w kolorze starego złota, a takie lampy są zwykle z tych stosunkowo droższych raczej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj! Wiesz, na tych moich zdjęciach kolory inaczej niż w rzeczywistości wyglądają, wieczór itp. Ta moja jest taka platynowa, ale obok stała właśnie taka... złotawa troszkę? Na pierwszym zdjęciu są obie na dole. Bardzo możliwe, że do twojego starego złota idealna będzie!

      Usuń
  3. Ale dużo tych lamp w Leroy ;) ja zawsze mam problem przy zakupie czegokolwiek do mieszkania, bo jest tyle możliwości!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej więcej możliwości niż mniej ;). Szybciej wybrałam niż przewidywałam.

      Usuń
  4. Jakie piękne lampy, aż ciężko zdecydować się, którą wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko, ale pierwszy wybór bywa najlepszy :). Tak mi się w oko rzuciła i w sypialni autentycznie ładnie się wpisała :).

      Usuń
  5. Jakie urocze te króliki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała dzieci, zaraz bym im takiego kupiła ;D.

      Usuń
  6. Mnie rozbroił prosiaczek. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. te króliczki rozwaliły system xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam patrzeć na lampy w sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybór jest ogromny, ale ciężko wybrać taką, która by nas usatysfakcjonowała :-) Króliki mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty