Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

1.01.2022

Ulubieńcy grudnia 2021 ♥

Cześć w 2022! Pozostając jeszcze chwilkę w cudnej atmosferze świąteczno-noworocznej, zapraszam Was na migawki moich ulubionych momentów z grudnia, a zwłaszcza na wirtualny spacer po moim mieście :). Może i nie obejrzymy razem wszystkich iluminacji - ale zdecydowanie te najbardziej urokliwe :).

♥1. Zimowe iluminacje! Trochę nastrojowych światełek i już mróz nie zniechęca do wieczornych spacerów :D.







♥2. Świąteczne dekoracje. Co tam minimalizm, na minimalizm to ja mam za dużo uroczych ozdób :D.



♥3. Świąteczne prezenty! Nie przyznam, kiedy zaczęłam je wybierać, bo taaak wcześnie :D. Za to udały się bajecznie :). Ze swoich też byłam bardzo zadowolona. Zresztą zerknijcie na ten mięciuteńki, świąteczny koc! Nic tylko się owinąć i podziwiać pogodę szalejącą za oknem.


♥4. Ciepłe filmiki projecthomeagain na Tik Toku. Coś innego niż "Nasz nowy dom", ale jeśli lubicie ten program telewizyjny, to pewnie też się Wam spodobają :).

♥5. Okołoświąteczne spotkania z przyjaciółmi!

Przy okazji, miałam okazję odwiedzić po raz pierwszy nową, megapopularną, magiczną kawiarenkę - "Trzy miotły". Jeśli też wstąpicie - polecam deserek oreo :).





♥6. Balsam Karite Extraordinaire z kolekcji świątecznej Yves Rocher

♥7. Muzycznie - album Baby K. - "Donna sulla Luna", zwłaszcza "Cuando Te Vi" i "Non dire una parola" oraz relaksujące "Dream about Wedding" Laury Lowen.

♥8. Góry! Czas na górskie spacery był przy Świętach ograniczony, ale śnieżne widoki i tak jak co roku skradły mi serducho :).



A jak tam Wasz grudzień? Mam nadzieję, że równie udany jak mój :).

Szczęśliwego Nowego Roku!

5 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia. Super widoki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudzień to każdego roku zawsze piękny i bardzo klimatyczny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień był niezły, też lubię te światełka i ozdoby :) Miałam trochę wolnego, więc też odetchnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczny klimat i ośnieżone góry, to coś, co mnie zawsze zachwyca, chociaż sama w domu nie mam za wiele ozdób ;)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty