Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

5.25.2018

Kontakt, prywatność i inne ważne sprawy

ilustracja wykonana w Canva
W ramach aktualizacji pierwszego posta na tym blogu, który właśnie skasowałam.

Jakby ktoś miał kiedyś potrzebę się ze mną skontaktować:
j.stronapostronie@gmail.com

Blogger.com zbiera bezimiennie dane statystyczne typu ilość wyświetleń i ich kraj pochodzenia. Jednak nie mam włączonych reklam na blogu, ani dodatkowych narzędzi analitycznych, więc powinno być to maksymalnie ograniczone. Wg komunikatu, jaki dostałam od Bloggera, pododawał na blogach ostrzeżenia, które powinny Wam się wyświetlić, jeśli używa ciasteczek. Z ciekawości sprawdziłam swoją stronę z Cookie Checker i na chwilę publikacji mi żadnych ciasteczek nie wykazało. Dla przypomnienia, takimi rzeczami możecie też zarządzać w ustawieniach / historii swojej przeglądarki.

Więcej do doczytania pod:

Jeśli obserwujecie blog publicznie - widzę, że mnie obserwujecie i z tego, co wiem, inni też mogą to zobaczyć. Tak działa blogger - jeśli tego nie akceptujecie - nie obserwujcie w ten sposób. Jest też tryb anonimowy. W razie czego obserwację można również usunąć.

Jak piszecie komentarz na moim blogu, akceptujecie, że jeśli spełni przyjęte przeze mnie subiektywne zasady (np. nie będzie to spam), zostanie zaakceptowany i dość szybko pojawi się tam, gdzie go zostawiliście. Posty czasami aktualizuję, czy poprawiam - jak większość bloggerów. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - piszcie najlepiej od razu w następnym komentarzu, żeby mi się naraz na panelu pojawiły. Usunę przy moderacji.

Newslettera nie prowadzę. 

Jeśli napiszecie do mnie emaila - nie udostępniam ich dalej, a adres email, to co mi przesłaliście posłuży tylko do konkretnej komunikacji zwrotnej - co akceptujecie wysyłając emaila. Oczywiście możecie od razu do mnie napisać w sprawie usunięcia.

O PREFEROWANYCH KSIĄŻKACH:

Z reguły nie czytam kryminałów, dramatów i reportaży wojennych, książek o chorobach, umieraniu itp., horrorów, skomplikowanych sag rodzinnych i większości lektur, które można zaklasyfikować jako erotyczne.

ZAWARTOŚĆ BLOGA

Teksty piszę sama, czasami coś wyraźnie cytuję. Zdjęcia na blogu są w większości zrobione przeze mnie :). Dla potrzeb ich zrecenzowania - pojawiają się zdjęcia np. fragmentów okładek, czy wnętrz książek. Wszystko jest zawsze odpowiednio opisane. Czasami korzystam z Canva - te ilustracje także podpisuję wyraźnie. Z zasady - jak coś patrzcie na podpis, czy treść obok :).

Nie zgadzam się na kopiowanie zawartości mojego bloga.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty