Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

5.27.2018

(Nieksiążkowi) ulubieńcy maja '18


Maj się co prawda jeszcze nie skończył, ale przede mną tylko niecały, pracowity tydzień, czyli pewnie nuda pod kątem nowych ulubieńców :D. Zatem:
♥1. Wszystko z Oreo! Chociaż ciasteczek Oreo samych w sobie nie lubię, to w postaci ciast i deserów już bardzo :). W tym miesiącu spróbowałam m.in. parę różnych wersji sernika oreo i nawet upiekłam jeden według własnego pomysłu z młodszą kuzynką. Na...

♥2. ...eurowizyjny wieczór z przyjaciółmi :). I jedno i drugie - pełen sukces! Tak w ogóle, lubicie Eurowizję? Ja bardzo! Zawsze jest się z czego pośmiać :D.


♥3.  Jak już jesteśmy przy smakołykach, to jeszcze proste koktajle z truskawek i gęstego jogurtu Bakoma. Takie orzeźwiające, na zimno. Pycha! Uwielbiam sezon na truskawki! Te puchate naleśniki z własnoręcznie robioną konfiturą ...

♥4. Przenośny głośnik do komórki - JBL GO (połączenie przez Bluetooth). Na zdjęciu poniżej pozuje z elementami mojego kaktusowego kącika ;). Gustowny, poręczny, niesamowicie leciutki, prosty w obsłudze i świetnie / długo grający - a wszystko to w jeszcze znośnej cenie ok 100zł. I ile kolorów do wyboru :). Już jestem ogromnie zadowolona z tego zakupu, a przecież zbliżają się jeszcze wakacje!
♥5. Radio RMF Ballady, najczęściej słuchane na powyższym głośniczku :).

♥6. Radio Garden -  strona, na której możemy za darmo posłuchać radia z każdego zakątka świata :). Wystarczy wybrać na mapie jakąkolwiek kropeczkę i już się można muzyką cieszyć :). Ciekawa opcja dla wielbicieli czy to klasycznej, czy popu, czy nawet k-popu. Świetne też dla osób, które chcą podszlifować język obcy.


♥7. Strona Mavelo z mnóstwem cudnych rzeczy do wydruku - słodkimi zakładkami, pomysłowymi pudełkami na prezenty do samodzielnego złożenia...

♥8. Nowe roślinki w dżungli na moim poddaszu. Ulubiony - nazywany przez wszystkich pieszczotliwie kosmitą - na zdjęciu poniżej :). Ostatnio dostałam też śliczny i modny mini-ogródek z pudrowo-różowymi kamyczkami w szklanej misie ♥.
♥9. Pomadka nawilżająca Eos truskawkowy sorbet - kuzynka mnie w końcu do Eos przekonała. I fakt! Usta od razu mięciutkie :). I pachnie zupełnie jak Mamba :D.

♥10.  Płyn micelarny L'Oreal do całościowego demakijażu skóry wrażliwej - rzeczywiście mnie nie uczula, nie drażni, nie szczypie w oczy, a wszystko dokładnie zmywa. Ideał :). Od teraz tylko tego będę używać!

♥11. Paletka do brwi Rimmela - Brow this way. Na początku wydawała mi się za ciemna, ale teraz widzę, że idealnie pasuje do koloru moich włosów :).


♥12. Paletka cieni Maybelline - The blushed nudes - taki mix naturalnych odcieni, które można łączyć na wiele sposobów - w tym i błyszczących, i matowych.
I tyle. A Wam co wpadło w oko w maju?

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A w postaci ciasta lub lodów próbowałaś? Zupełnie inna bajka :).

      Usuń
  2. Nie jestem fanką, ani przeciwniczką Oreo. Jak mam to zjem, do deserów lubię i lody też są fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię ciasteczka oreo, w większości dlatego, że zjem jedno i już mnie zasłodzi, więc nie potrzebuję więcej :) Głośniki bezprzewodowe są super! Sama mam taki i wszędzie go ze sobą noszę. Eurowizji nie oglądałam. Gdzieś mi nawet umknął fakt, że to już ten czas... Eos ♥ Jestem ogromną fanką tych pomadek do ust! Miałam już chyba wszystkie możliwe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Oreo. Eurowizję oglądam zawsze. W tym roku byłam bardzo ciekawa. :) Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sernik z oreo brzmi super☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię Oreo w żadnej postaci, ale chyba dlatego, że nie do końca lubię czekoladę czy kakao. Chociaż są wyjątki - lubię większość czekolad Milki, ale pewnie dlatego, że jest bardzo mleczna i delikatna.
    Eurowizję oglądam każdego roku, ale ta tegoroczna była słaba :/ Trudno byłoby mi wybrać piosenkę, która wyjątkowo by mi się spodobała.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w miarę podobała ta trochę "Gra o tron"-owa ;).

      Usuń
  7. O proszę widzę że jednak trochę ulubienców masz. Ja jestem potworem truskawkowym i lubie je w każdym wydaniu, za to oreo wcale ale to wcale mi nie podchodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też bywa :). Ale przepisów truskawkowych jest tyle, że ci pewnie nigdy nie będzie tego oreo brakować :D.

      Usuń
  8. ja dzielnie już 3 tydzień bez słodyczy;p a Oreo z półek patrzy;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Oreo najlepsze *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody Oreo!!! Zwłaszcza te z popcornem! (aż sama się sobie dziwię, bo za popcornem nie przepadam, ale z tymi lodami jest pysznieXD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jadłam te oreo popcorn. Przepyszne :). Ale one rzeczywiście popcorn mają? Bo ja myślałam, że to nawiązanie do takiego nieregularnego kształtu przez ciasteczkową polewę.

      Usuń
  11. Powiem Ci,że ja jeszcze nigdy nie obejrzałam Eurowizji! Nigdy nie mogę zapamiętać kiedy to leci, dowiaduję się o niej jak już ktoś wygra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze ktoś z przyjaciół / znajomych przez przypadek przypomina :D. Sama też dat nie pilnuję.

      Usuń
  12. Lubię Oreo, jako dodatek do deserów lub lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trójka jest moim faworytem :) koktajlowe love <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczny w wersji czarnej głośniczek, są genialne :) firma JBL rządzi pod względem takich sprzecików

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty