Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

6.02.2020

(Nieksiążkowi) ulubieńcy maja 2020

Bez większego wstępu, przedstawiam ulubieńców ubiegłego miesiąca :).

♥1. Słoneczne, czy nieco deszczowe - wiosenne spacery i rowerowe wycieczki!



Ktoś rozpoznaje park ze zdjęcia ;) ?

Co prawda, na ten miesiąc planowałam majową wyprawę... ale cóż zrobić jak tu jeszcze pandemia! Kontakt z naturą zdecydowanie poprawił mi humor :).

♥2. Jak już jesteśmy w temacie - mój ogródek! Pod koniec kwietnia była fotorelacja, więc tylko odsyłam ^^. Sałatki rosną i już za niedługo trafią na kanapki :D.


♥3. Storczyki , moje dwie cudne, gigantyczne roślinki. Codziennie się do mnie "uśmiechają" z parapetu! Żebym je tylko przestała firanką zahaczać :D.


♥4. Przezabawna Mandragora od przyjaciółki :D.

♥5. Włoski! A dokładniej zajęcia online. Mnóstwo roboty, ale też radość z postępów i co teraz jest wyjątkowo cenne - żywy kontakt z innymi uczestnikami. Tak, też już mam dość izolacji...

♥6. Muzyka z musicali! Zwłaszcza "Bella" w wykonaniu Graziano Galatone, Giò Di Tonno i Vittorio Matteucci - z "Notre Dame de Paris".

♥7. Przesympatyczne, podnoszące na duchu komiksy Andrés J. Colmenares. Czysta słodycz, do tego z zasady z uroczo zaskakującym zakończeniem :) (niestety tylko po angielsku :/ ).


♥8. Koszulki z Monnari! Do zakupów ubrań w sieci podchodzę sceptycznie, ale jak mus to mus! Przeanalizowałam tabelkę rozmiarów + dostępne fasony Monnari i zamówiłam sobie w końcu lekkie t-shirty na lato. Takie proste, stonowane, z przyjemnych materiałów. 

Dosłownie ZE WSZYSTKICH jestem bardzo zadowolona i nie wykluczam kolejnych :D


♥9. Powrót do moich ulubionych komedii :), jak "Wasabi: Hubert zawodowiec" z Jean Reno. A co Wy dobrego ostatnio oglądacie?




Ogłoszenia parafialne: dodałam spis tagów książkowych i spis książek o Azji :). Są na bocznym panelu, ukrytym za czarnym plusikiem na górze po prawej. Do tego namiary na moje media społecznościowe i linki do najczęściej komentujących :).

20 komentarzy:

  1. Pamiętam mandragorę hihi, ja aktualnie nie oglądam żadnych filmów/seriali bo mam żałobę po La Casa de Papel i czekam na nowy sezon :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my właśnie to oglądamy i w sumie... przy połowie sezonu trzeciego mam wrażenie, że choć postacie są fajne... to jednak za dużo już jest tych romansów i wszystkiego w tle. Początek pierwszego sezonu i trzeciego miały super rytm, ale im dłużej trwa akcja, tym jet gorzej. :C

      Usuń
  2. Pamietam ta mandragorę :D świetna jest :) ja tez sporo spacerowałam w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezioro, kaczuszki... jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mandragora ekstra. Ja też w końcu mogłam trochę pospacerować w maju, więc jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i mam nadzieję, że dobra passa będzie trwać. Podobnie jak Ty rozkoszuję się widokami mojego pięknego ogródka. Na mojej posesji jest bardzo wiele kwiatów, które wszyscy uwielbiamy i teraz tak pięknie kwitną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenne spacery i praca w ogródku to coś, co sama kocham ;).
    Co do piosenki "Belle", to czy słyszałaś polską wersję w wykonaniu chłopaków ze Studia Accantus? Bardzo mi się ona podoba i ostatnio często mam ją w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Rabe! Komentarze się dodają, tylko mam moderację włączoną. Dzięki za rekomendację - też dobre wykonanie :).

      Usuń
  6. Ta Mandragora to chyba na wszystkich zrobiła wrażenie :) ja niestety nie mam czasu na serie. Wróciłam do pracy już w kwietniu po szale z koronką i czasu nie mam na nic :( pogoda piękna to w każdy weekend gdzieś jedziemy, także jestem wyczerpana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne to miejsce, ten park - czuje ciszę, spokój i to są totalnie moje klimaty ♥
    Co do reszty to uwielbiam piosenki z musicali, są takie rytmiczne i całości dodają takiej świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Storczyki są piękne, jedne z bardziej lubianych przeze mnie kwiatów a komedia "Wasabi" zawsze poprawia mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wpis przypomina o tym, że warto cieszyć się z małych rzeczy. Ostatnio słucham audiobooków i mam fazę na oglądanie Naruto :).

    OdpowiedzUsuń
  10. maj minął mi nawet nie wiem kiedy :P ja w maju obejrzałam wszystkie odciny domu z papieru i zostałam z wielkim niedosytem! czekam na kolejny sezon :) a teraz oglądałam polski serial "w głębi lasu" i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maj był piękny lecz czerwiec jest chyba bardziej zielony przez te opady deszczu :)
    Miejmy nadzieję że będzie trochę lata w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż trudno uwierzyć że minął rok. Zeszłego nie chce nawet pamiętać. W tym roku pierwszy Dzień mamy bez mamy będzie. Fotografie piękne. Uwielbiam ujęcia z wodą i ptakami.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty