Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

1.09.2021

Migawki z grudnia i styczniowy update

Jak tam w Nowym Roku Słoneczka? Trzymacie się ciepło? ^^ U mnie wszystko dobrze. Święta minęły mi wręcz błyskawicznie... Ani się człowiek nie obejrzał i już koniec wolnego!

Wypoczęliście trochę? Ja nawet nawet :). W Ulubieńcach grudnia wymieniłabym zimowe spacerki i cudny, nastrojowy koncert Blue Cafe na Netflix ♥.



Poza tym, soundtrack mojego grudnia? Zdecydowanie dwa melodyjne, "wilcze" utwory - "A Promise That I'll Keep" z "Wolfblood" i "Running with the wolves" Aurory.


Pod względem książek rekordów nie biłam ^^. Prawie same lekkie czytadła...

Z bardziej treściwych tytułów, "Oswajanie świata" Bouviera i dwie biografie Tony'ch - autobiografia Fitzjohna ("Tańczący z lwami") i reszteczka 14,5 godzinnego audiobooka o losach Halika - podróżnika - awanturnika. Czytał: Jerzy Stuhr. Przyznam szczerze, że przez pierwsze 14,5 godziny przyzwyczajałam się do niego jako lektora :D. Ale dobra książka... 

Poleci mi ktoś jakiś nowy audiobook? Poszukiwany lektor / lektorka o miłym dla ucha głosie ^^. Zastanawiam się nad "Medicusem"...


A Wy, z jaką książką skończyliście stary rok? Z jaką weszliście w nowy? Zwracacie na to w ogóle uwagę? Ja zawsze WIEKI pierwszą lekturę wybieram ^^.

Tym razem nawet specjalnie zachomikowałam sobie kupioną wcześniej cegiełkę - "Anegdoty z czterech stron świata". Mam przeczucie, że się na niej nie zawiodę ^^.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

17 komentarzy:

  1. Ale świetny kubek! A zdjęcia cudne :D
    Ja nie zwracam na to uwagę. Ostatnio czytałam "Cień wiatru" Zafona, ale jeszcze jej nie skończyłam, więc można powiedzieć, że nią rozpocznę 2021 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek od przyjaciółki, ma jeszcze mikołajową czapeczkę :D. "Cienia wiatru" jeszcze nie czytałam, ale mam w biblioteczce.

      Usuń
    2. Przyjaciółka zatem wie, co dobre :D
      Cień wiatru jakoś bardzo mi się ciągnie i powiem szczerze, że dopiero w połowie zaczyna się jakoś rozkręcać. Taka subiektywna opinia;)

      Usuń
  2. Ja zaczęłam od "Starej Słaboniowej i spiekładuchów" i to był strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku na razie przeczytałam thrillery, najlepszy z nich to ,,Tylko niewinni". Super zdjęcia, też byłam zimą w górach. Kocham taki krajobraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta minęły spokojnie, ale nie było śniegu, na który liczyłam.
    Stary rok zakończyłam z książką Anny Niemczynow Tamta kobieta, a Nowy zaczęłam z Sylwią Trojanowską i jej książką Daj nam jeszcze szansę. Obie już teraz mogę polecić.
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana. 😊 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego Roku! U nas było trochę śniegu, nawet teraz odrobinka jest :), ale nie bezpośrednio w Święta.

      Usuń
  5. Jeny jakie piękne zimowe krajobrazy! Ja jeszcze w tym roku nie przeczytałam żadnej ksiażki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kubek. Prześliczny.
    Oczywiście życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te śnieżne zdjęcia :) Jedyna radość w styczniu póki co...
    2020 rok zaczęłam od fatalnej lektury i jak się okazało cały rok był fatalny. Tym razem jest nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie zimowe, klimatyczne zdjęcia, aż przyjemnie się patrzy ;).
    Ja ten rok zaczęłam od książki "Do Santiago", bo jednym z moich małych marzeń jest samemu udać się do Santiago de Compostela. Z kolei ostatnią książką w starym roku był "Zmierzch Tudorów", ale ta powieść mnie rozczarowała.
    Co do audiobooków, to w minionym roku się przekonałam do tego typu książek, ale właśnie często mnie irytują lektorzy/lektorki, więc tu Ci nic nie podpowiem.
    Wszystkiego dobrego w tym nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny kubeczek! Uwielbiam zimę w górach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zimowe kadry, uwielbiam patrzeć na takie widoki :)
    U nas święta były spokojne, w górach z zimą na całego:) ale trochę smutne bo bez rodziców i bliskich... Moze tegoroczne będą lepsze, weselsze

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty