Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

7.07.2021

Czerwcowe migawki i czytelniczy update :)

Za nami upalny początek lata... Nie wiem, jak Wy, ale ja już wszystkie możliwe sukienki wydobyłam z szafy, żeby się tylko nie roztopić :D. 

Jak tam Wasz czerwiec? U mnie gwoździem programu były zdecydowanie krótkie wycieczki - wypad w Tatry :) (mini foto-relacja z Tatr) i takie tyci w okoliczne górki. Czas spędzony z rodzinką i przyjaciółmi - a reszta to już mi śmigła :D.

Też się cieszycie z otwartych kawiarni? Niby niedaleko mi już do cukiernika :D, ale i tak mi ich mega brakowało! Mam nadzieję, że pandemia pozwoli nam się nimi cieszyć jeszcze chociaż chwilkę...

Moja książka miesiąca? "Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją" Davida duChemina (Wydawnictwa Helion). 

Nie dajcie się odstraszyć! Mimo miniaturowej czcionki - to naprawdę sympatyczna pozycja. 

Taka nietypowa mieszanka - profesjonalnego albumu z lekkim i swobodnym (choć z deczka rozwlekłym) monologiem o naturze kreatywności. Pochwała ciekawości świata - z punktem skupienia na fotografie jako artyście. 

Co dla mnie ważne - nie przekreślająca znaczenia rzemiosła, ale też nie wchodząca w żmudne, techniczne szczególiki :). Takie best of both worlds, przyjemnie spójne z moim własnym spojrzeniem na fotografię ;).

fragment okładki "Zdjęć z duszą" duChemina (Wydawnictwa Helion). Pierwsze zdjęcie to przedsmak  albumu - efektownych, czarno-białych ujęć o szykownych liniach i mistrzowskiej grze światła. Warto spojrzeć na świat oczami duChemina!








Bajecznego lipca!

9 komentarzy:

  1. Tatry jak zwykle robią wrażenie ;) Super zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te Twoje fotorelacje! Narobiłaś mi smaku zdjęciami tych słodkich deserów - czy to pierwsze to pana cotta? Zjadłabym ;).
    Och, marzy mi się podróż w Tatry, dawno nie chodziłam po górach. W tym roku to się raczej nie uda, ale może w przyszłym...
    U mnie czerwiec był szybki, ciepły, działkowy, zaczytany. Lipiec jest jeszcze szybszy, już się boję co będzie w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ostatnio najbardziej lubię fotorelacje wrzucać. Chyba mnie te upały rozleniwiły :D.

      O lipcu mi nawet nie mów - już jutro połowa O-O

      Usuń
  3. Super zdjęcia zrobiłaś :) Ja już o czerwcu prawie zapomniałam. Końcówkę maja i przełom czerwca byliśmy nad morzem :) No i zaczęłam dietę i odchudzanie na razie idzie mi dobrze odpukać :) I odliczam do wyjazdu w Tatry!

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty