Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.29.2017

(Nieksiążkowi) ulubieńcy października'17

1. Nasycony, burgundowy kolor. Ostatnio kupiłam sobie nawet w tym odcieniu typowo jesienne buty (Lasocki) i ciekawą, silną torebkę (Jenny Fairy). A wszystko zaczęło się od pięknych, metalicznie burgundowych szpilek koleżanki z pracy, które już od jakiegoś czasu podziwiam :).

♥2. Zumba! Po ponad rocznej przerwie wróciłam do moich ulubionych zajęć i od razu poczułam się jak w domu :).  Gdyby tylko nie brak kondycji, to bym tej przerwy zupełnie nie odczuła! Zumba to taki niesamowicie pozytywny zastrzyk energii! Najbardziej lubię ten moment, gdy wszyscy się rozluźniają i zapominają o stresie z całego dnia. Te uśmiechy! :D

♥3. Nowoczesna muzyka country do samochodu. Ot, jakoś mnie tak pozytywnie i jesiennie nastraja, jak sobie do pracy pomykam :). Do tego jeszcze Ed Sheeran z z deczka podobnych klimatów.

♥4. Jajecznica z grzybami - mniam! I jak tu się dziwić, że całą Polskę ogarnął szał grzybobrania?
♥5. Mars Bites, takie mini kawałeczki batona mars :). Idealnie sprawdziły się na jednym z moich październikowych wieczorów gier.

♥6. Kruche rogaliki z różaną marmoladą

♥7. Lisi breloczek do kluczy z H&M
♥8. Szminka Maybelline Smoky Rose 987, matowa - delikatna, a efektowna - idealna do pracy.

♥9. Ogólnie makijaż jak ze zdjęć Belli Thorne z serialu "Famous in love". Właśnie taki naturalnie efektowny :). Chociaż ona nawet bez jest pewnie piękna :), zwłaszcza w tym kolorze włosów.

♥10. Gospoda Polska w Szczyrku. Dobre, tradycyjne jedzonko w przytulnym wnętrzu z ludowymi akcentami :). Mają ode mnie piątkę z plusem ;).
A jak tam Wasz październik :) ?

15 komentarzy:

  1. Burgund to szał jeśli chodzi o kolor na ten sezon. Podobają mi się płaszczyki w tym kolorze, nawet mi w nim do twarzy, ale mam problem z doborem fasonu... Zumba <3 Też ją rozważam! Rogaliki z różaną marmoladą to smak dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zumba to jak taki zastrzyk energii :D. // Jeśli masz możliwość zainwestować, to widuję ostatnio cudne kurtki skórzane w tym kolorze :), fason bardzo uniwersalny. Na pewno widziałam w Wiśle, ale jeśli mieszkasz daleko, to też można spróbować coś odnaleźć w swoim regionie. Kasowo marnie, ale ja mam taką fajną beżową i już któryś sezon noszę :).

      Usuń
  2. Uwielbiam jajecznicę z grzybami. W szczególności z kurkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do smaku kurek zupełnie nie mogę przekonać...

      Usuń
  3. Zawsze chciałam zapisać się na zumbę ale wiecznie mi nie po drodze, może w przyszłym roku nakłonię siostrę żeby ruszyła ze mną tyłek ;)
    No i Ed Sheeran <3 najlepszy na wszystko!

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jesienią również sporo dań z grzybami :) No i burgundowy odcień uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jajecznicę z grzybami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jajecznica i grzyby to i me smaki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże. LISKI <3 muszę mieć liski, koniecznie. Mimo, że nie noszę kluczy, to chyba dla lisków zacznę :D


    OdpowiedzUsuń
  8. Jajecznica z grzybkami jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłabym rogaliki z różaną marmoladą :)
    Mój październik owocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym taką jajecznicę z grzybami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzybki, mniam, uwielbiam zbierać chyba bardziej niż jeść :-)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty