Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

1.01.2018

(Noworoczni) ulubieńcy przełomu 2017/2018

Ot, tak na dobitkę roku!

♥1. Sylwester! W tym roku Sylwester spędziłam na domówce w dużym gronie przesympatycznych znajomych i jestem z niego niesamowicie zadowolona. Była porywająca do tańca muzyka, wielokolorowe drinki i szampan (nic przed nim nie uciekło :D ), śmieszne gry, fajerwerki i wygłupy do rana :). Zdecydowanie jeden z najfajniejszych Sylwestrów w moim życiu!
♥2. Gra karciana "Kitten Casualty". Możecie ją zobaczyć na moim instagramie ;). Nie dajcie się zmylić uroczym kotkom na kartach - tematycznie ta gra jest po prostu brutalna :D. Za to rozgrywka jest cudownie dynamiczna, a zasady przyjemnie proste: staramy się w niej jak najszybciej uzbierać po 500 punktów potrzebnych do eliminacji innych graczy, równocześnie złośliwie utrudniając to innym. Dla zainteresowanych - w Polsce jeszcze raczej mało dostępna, ale warto ściągnąć z zagranicy.

♥3. Opowiadania z motywem reinkarnacji w starożytnych Chinach lub w ich fantastycznych, alternatywnych wersjach (wuxia! ♥). Pewnie powiecie - znowu te podróże w czasie? Znowu! To jednak jest mój naj, naj, najulubieńszy motyw i NIGDY mi się nie znudzi :D.

♥4. Nowe okulary na nowy roczek! Czuję się w nich jak dziennikarka z filmu o superbohaterach :D. Duży plus, że są solidnie wykonane - pewnie starczą mi na długo. Inwestycja ;).
♥5. Spod choinki - nowe wielgachne słuchawki razem z albumem "El dorado" Shakiry ♥. Radości wiele, bo słuchać przez słuchawki uwielbiam, a z poprzednich, jeszcze ze studiów, już zostały strzępy... A i co do wyboru akurat tego albumu - ktoś tu chyba mojego bloga czyta, hmm? ;).

♥6. Leciuteńkie, cytrusowe zapachy na początek nowego roku. Po lewej z serii Kokeshi Valerii Attinelli - taka bardzo subtelna kompozycja kwiatu pomarańczy, liczi i frezji.

I tyle. Szczęśliwego Nowego Roku!

16 komentarzy:

  1. Domówki są świetne, bo jest super luźna atmosfera :)
    Wszystkiego naj naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary prześliczne, a gra karciana ciekawa :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaliczyłam domówkę i też się dobrze bawiłam:)
    Szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary bardzo ładne;) a butelka perfum taka słodziaszna xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Domówki są zawsze na plus. Ja również miałam domówkę/
    Serdecznie pozdrawiam. :*
    Oraz życzę zaczytanego roku. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tym roku Sylwester jeden z gorszych, ale wolę już do niego nie wracać.
    Okularki całkiem ładne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że spędziłaś tak fajnie ten dzień. Już weszłaś pięknie w nowy rok. Z takim podejściem, jakie masz, myślę, że wiele zdziałasz. Powodzenia we wszystkim. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary bardzo mi się podobają :-) Dobrego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne okularki B) Ja też niedawno zainwestowałam troszkę w nowe i mam nadzieję, że starczą na długo.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne okulary,lubię Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te perfumki z YR, lubiłam ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty