Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

4.18.2018

Stosik wiosenno-urodzinowy '18

Skoro ostatnio było o wiosennych porządkach, to najwyższa pora na post o wykorzystaniu nowo-powstałego miejsca ;). Prezentuję - pierwszy klasyczny stosik na moim blogu! 
Do zdjęć zgarniałam na szybko, na pewno o czymś zapomniałam, a stosiszcze i tak jak się patrzy :D. No, ale część jest już urodzinowa :).

Idąc od góry:
♥1. Katherine Arden - "Niedźwiedź i słowik" (MUZA)
♥2. Becky Albertalli - "Simon oraz inni homo sapiens" (Papierowy Księżyc)
♥3. Francesca Zappia - "Eliza i jej potwory" (Feeria)
♥4. Kasie West - "P.S. I like you" (Feeria)
♥5. Andre Aciman - "Tamte dni, tamte noce" (Poradnia K)
♥6. Holly Webb - "Powrót do tajemniczego ogrodu" (Znak)
♥7. Jim Robbins - "Zadziwiający świat ptaków" (Feeria)
♥8-10. Seria Evzena Bocka (Stara Szkoła)
♥11. Tim Harford - "Messy" (Little Brown)
♥12. Bernd Heinrich - "Umysł kruka" (Czarne)
♥13. Mike Massimino - "Spaceman" (Agora)

Podsumowując, książki barwne, leciutkie i pozytywne. W zasadzie połowa to dobre YA :). 

Czytaliście coś z tego? Chcielibyście przeczytać? Co polecacie na pierwszy rzut?

12 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam. Same fajne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię Bocka najbardziej chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że niesamowicie humorystyczna :). Odkładam na specjalną okazję :D.

      Usuń
  3. Biorąc pod uwagę kolorystykę, faktycznie - bardzo wiosenny stosik. :)
    Żadnej z tych książek nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stopniowo u mnie poznasz :D. Słyszałam o nich prawie, że same dobre opinie, więc mam nadzieję, że wrażenia będą mega pozytywne :).

      Usuń
  4. Zadzwiający świat ptaków ma piękną okładkę - faktycznie bardzo wiosenną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej książce same dobre opinie :). Właśnie taka wiosenna się wydaje :).

      Usuń
  5. Same ciekawe tytuły. Miłej lektury życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jeszcze mi właśnie doszło "Shortcuts to Poland" i za to się zabrałam :). Świetna książka!

      Usuń
  6. Ze stosika kojarzę tylko książkę Kasie West, ale nigdy nie miałam okazji jej poznać... Więc miłej lektury!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już robiłam wcześniej mini-maraton z jej książkami na blogu i planuję jeszcze jeden na maj :).

      Usuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty