Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.05.2019

(Nieksiążkowi) ulubieńcy sierpnia i września 2019

Sierpień, wrzesień... i już niespodziewanie październik i jesienna słota! A "przecież przed chwilą było lato...". Jakimś cudem, tym razem udało mi się jednak nie "przespać" tych przejściowych miesięcy. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że były całkiem fajne ;).

A oto moi (nieksiążkowi) ulubieńcy sierpnia i września:

♥1. Góry! I te niższe, i te wyższe :). W sierpniu i wrześniu oprócz krótszych lokalnych spacerów udało mi się nawet wybrać na dwie wycieczki w Tatry :).



♥2. Uroczy, otoczony górami, malowniczo pagórkowaty Gliczarów Górny
♥3. i cieplutkie, kolorowe Termy w Szaflarach! (dodatkowa fotorelacja -> klik! )
♥4. Wprost z Zakopanego - delikatny bundz. Uwierzycie, że dopiero teraz pierwszy raz spróbowałam? Uwielbiam :). Już go widzę pokrojonego w kostkę na koreczki :D. Jako fan mozzarelli, przyznaję ze skruchą: naprawdę - cudze sery chwalę, swojego nie znam...

♥5. Lody kokosowe, także po raz pierwszy. Muszę częściej odważnie nowe smaki próbować :D.

♥6. Jak jesteśmy przy jedzeniu, jeszcze ciasteczka jabłkowo-cynamonowe Leibniz Minis. Świetne, tradycyjne połączenie smaków i idealne na wycieczki!

♥7. Też jesiennie - delikatny makijaż oczu w brązach i subtelnym starym złocie - od bieli w  wewnętrznych kącikach, przez subtelne stare złoto na środku powiek, po brokatowy brąz na zewnątrz. Jak ktoś chce spróbować, to polecam brokatowe cienie z Sephory :).

♥8. Seria szamponów TRESemme. Mam wrażenie, że naprawdę mi wzmocniły włosy :).

I tyle :). Plany na jesień? Książkowe już znacie -> klik!  A właśnie najbardziej kusi mnie zakopanie się pod kocykiem z dobrą książką, filmem, czy serialem :D. Może z klimatów azjatyckich, podróży w czasie, lekkich postapokaliptycznych... koniecznie coś z ulubionych!

A w razie przypływu energii? Na pewno jesienne spacery - w słońcu, czy deszczu :D. Do tego czeka na mnie jeszcze urodzinowy zestaw od przyjaciół: decoupage dla początkujących :).
A jakie są Wasze plany na jesień? :)

17 komentarzy:

  1. Tatry mi się marzą <3 Mi we wrześniu udało się pojechać do Gór Stołowych - byłam na Szczelińcu Wielkim i Błędnych Skałach, ale czuję jeszcze niedosyt, kilka szlaków pozostało mi do pokonania, więc na pewno tam wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w sumie mogłabym się w przyszłym roku tam przejechać :).

      Usuń
  2. Jaki fajny zestaw decoupage dla początkujących. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tatry :-) Niestety we wrześniu nigdzie nie byliśmy, bo dzieci do szkoły, już zaczęły się choroby :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest naprawdę ciekawy, a co do gór to niestety, ale to nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha plany na jesień? przetrwać ten okres :D nie lubimy jesieni eh...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecałam sobie w przyszłym roku pochodzić po górach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem #teambieszczady ale zdjęcia każdych gór bardzo mi się podobają :) No i bundz, pycha, chociaż odkąd odkryłam solankowy to moja nowa miłość-na-zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój plan na jesień to przetrwać i robić tak wiele akcji i niezapomnianych wrażeń, ile tylko będę mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. plan na jesień? nie dać się chorobie :P i duuuużo czytać :D jakoś przetrwać do wiosny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planie 4 dniowy wyjazd do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jesień to tylko z książką :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Góry.. tak bardzo zazdroszczę <3 Heh... marzenie

    PS Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty