Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.16.2019

Weekend w Tatrach - mini-fotorelacja

Za oknem zimno i buro, do tego jeszcze P O N I E D Z I A Ł E K, a ja myślami jestem jeszcze na weekendzie w Tatrach!
Byliście kiedyś może w Gliczarowie Górnym? To taka spora wioska niedaleko Zakopanego. Ja byłam tam po raz pierwszy i szczerze mówiąc - byłam zachwycona. Nie tyle samym ośrodkiem, bo pokoik choć barwny - to miniaturowy, ale samą okolicą. Piękne zielone wzgórza upstrzone domkami, spokój na porannej przebieżce - i ten niesamowity widok na góry!

W piątek, jak tylko przyjechaliśmy, już późnym wieczorem, odwiedziliśmy termy na świeżym powietrzu w Szaflarach. Miejsce zdecydowanie polecam! Kolorowo podświetlane baseny tworzą wyjątkową atmosferę :). A jak ktoś (tak jak ja ;) ) nie umie się za długo w ciepłym gotować - to jest też zimniejszy basen do pływania. Do tego - zdecydowanie mniej zatłoczony ;). A czy woda zimna, czy gorąca - takie pływanie nocą to bajka :).
Na drugi dzień - już wyprawa w góry. W nocy trochę padało, ale zanim dotarliśmy na start do Kuźnic - pogoda zdążyła się już całkiem odwrócić. Tak więc, już w pełnym słońcu pomaszerowaliśmy ostro pod górę niebieskim szlakiem do schroniska Murowaniec. Jakie tam były widoki! O, tym grzbietem szliśmy:
Powrót żółtym szlakiem, tym razem ostro w dół, przez Dolinę Jaworzynkę.
Trasa przebyta szybkim marszem po mało wygodnych skalnych schodach - zaowocowała oczywiście zakwasami w niedzielę. Ale było warto! 

Weekend zakończyłam opalając się leniwie na Gubałówce. 
Jeszcze tylko oscypki i puchate kapcie dla babci na targu - jedno spojrzenie na już O K R U T N I E zatłoczone Krupówki - i pomknęliśmy do domu.
Dobrze się było na chwilę oderwać :).

12 komentarzy:

  1. Jaka piękna pogoda na weekend w górach. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam jest <3 Nigdy nie byłam w tej miejscowości, ale bardzo lubię jeździć w okolice Zakopanego, więc z chęcią się kiedyś tam wybiorę :) Nasze góry mają niesamowitą magię i te widoki można chłonąć bez końca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w takiej wiosce, za to Zakopane uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Tatry... Wiele bym teraz dała za taki weekend.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty