Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.11.2020

Premiery książek jesień (wrzesień, październik) 2020

Jejku, jak dawno już u mnie nie było nowości! A patrząc po statystykach - to przecież Wasz ulubiony cykl na moim blogu... Ale to nie tak, że się im na co dzień nie przyglądam. Ba! U Was też z chęcią o premierach czytam. Jednak jak dla mnie, dopiero teraz - na jesień, pojawiły się te bardziej kuszące ^^.

ilustracja wykonana przy pomocy Canva

♥1. Torbjorn Faerovik - "Orient Express. Świat z okien najsłynniejszego pociągu"
Data premiery: 2020-09-16
Wydawnictwo: Poznańskie

Norweski pisarz w podróży w czasie i przestrzeni kultowym Orient Expressem. Kiedyś na pewno też się z nim zabiorę - koleją przez dwanaście państw wprost z fotela ;).

♥2. Ewa Zgrabczyńska - "Tygrysie serce. Moje życie ze zwierzętami"
Data premiery: 2020-09-16
Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak

Świetny tytuł i cudna okładka z tygrysem! Przyznam, to one przykuły mój wzrok. Środek jednak też zapowiada się nieźle. Podobno ciepło i ciekawie - o życiu wśród zwierząt i walce o ich prawa - z punktu widzenia dyrektorki zoo.

♥3. Jolanta Szymska-Wiercioch i Wojciech Wiercioch - "Anegdoty z czterech stron świata"
Data premiery: 2020-10-14
Wydawnictwo: Mg

Ładne wydanie, 576 stron zabawnych historyjek z życia przeróżnych, znanych postaci historycznych... Przyznam, że zamówiłam i czekam z niecierpliwością :). Co, jak co - ale w ostatnich czasach na pewno przyda się nam wszystkim troszkę humoru!

♥4. Erin Carlson - "Queen Meryl"
Data premiery: 2020-10-14
Wydawnictwo: Wielka Litera

Barwna biografia znanej aktorki - Meryl Streep, podobno całkiem niezła - wciągająca i inspirująca :). Zamówiłam na prezent. W sumie też Meryl lubię, więc może pożyczę i przeczytam kiedyś przy okazji ;).

♥5. Piotr Milewski - "Transsyberyjska"
Data premiery: 2020-10-14
Wydawnictwo: Świat Książki

Napisana z rozmachem, o historii, ludziach i przede wszystkim podróży koleją transsyberyjską. Jak to promują - książka w rytmie pociągu. Kusi mocno, ale nie wszystko naraz ;).

♥6. "Podróże marzeń. Poza utartym szlakiem"
Data premiery: 2020-10-24
Wydawnictwo: Expressmap Polska

Przedrogi album ze ślicznymi zdjęciami z 150 fascynujących miejsc... Ech, wygrałby raz człowiek w Lotto!

A co Wy ostatnio wypatrzyliście w nowościach?

22 komentarze:

  1. Tygrysie serce bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na dwie premiery: "Dziewczynę z Neapolu" Lucindy Riley oraz "Cordelię" Winstona Grahama, obie książki mają premierę w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknęłam teraz - widzę, że konkretny typ lubisz. Oglądałaś może kiedyś "Kopię Mistrza" Holland z 2006 roku? Myślę, że by Ci się ten film spodobał :).

      Usuń
    2. Tak, lubię konkretny typ - obyczajówki, które rozgrywają się w "dawnych czasach" ;).
      Nie oglądałam tego filmu, ale teraz mnie nim zainteresowałaś, skoro myślisz, że by mi się spodobał ;)

      Usuń
    3. Pamiętam, że mi się bardzo podobał, a w tym typie właśnie :).

      Usuń
  3. Tym razem, czekam na inne premiery książkowe. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w przedświątecznych więcej w Twoim typie będzie :).

      Usuń
  4. Tych nowości jest tyle, że naprawdę można się zaczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły mnie pozycje nr. 1, 5 oraz 6. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na "Republikę Smoka" Rebekki F. Kuang.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam jeszcze o tej serii

      Usuń
    2. To druga część trylogii "Wojny makowe" - jednej z najlepszych ostatnio serii fantasy, jest inspirowana historią i mitologią chińską. Genialnie napisana!

      Usuń
  7. Ojejku nie znam żadnego z autorów. A trochę książek czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy być może znajdą coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. propozycja szósta mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna rozpiska ^^ zobaczymy czy ja nas coś tego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiedzieć co w trawie piszczy:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Same super propozycje ;) Wszystkie w moim typie i chciałabym przeczytać ;D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty