Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

7.15.2023

Bardzo spóźnione podsumowanie wiosny 2023 ^^

Od kwietniowych migawek minęło już tyle czasu, a ja się tu nadal z kontynuacją i podsumowaniem wiosny kokoszę! Pomyślałby ktoś, że mi te miesiące minęły szaro - buro... Nic bardziej mylnego! Moje wiosenne wspomnienia aż mienią się od kolorów!

Zapraszam na przegląd ulubieńców :).

Uroczy, miniaturowy krasnalek z Action, schowany w ogrodzie dla psikusa ;).

Tak, w końcu - moje tulipany!

Przyznajcie, w przyrodzie budzącej się do życia jest coś niesamowicie ujmującego! Czy to świeżutkie zielone listki w lesie, czy starannie zaaranżowane tulipany w mieście - widzicie, jak wszystko się do nas uśmiecha? :)



Uwielbiam wiosenne motywy, choćby w deserach :).


W maju wybrałam się w końcu na krótki wypad do Krakowa. Spotkałam starych znajomych ze studiów, poszwędałam się z nimi radośnie po plantach i w okolicy uczelni :).



Odkryłam nowe miejsca...


jak Cafe Szał - Sukiennice Rooftop Bar (pamiętajcie tylko, żeby zabrać coś do narzucenia, bo bywa tam wietrznie :D).


Zrobiłam chyba ze sto zdjęć pełnych kwiatów :D.



Zatrzymałam się nawet na chwilkę w popularnej Cytat Cafe, na ul. Miodowej 23, na Kazimierzu :).



Znalazłam taki oto księżyc :).


I hipnotyzującą wystawę Jerzego Kędziory - "Między wodą a niebem" na mojej ulubionej kładce ojca Bernatka :). Dziewięć figur akrobatów balansujących w powietrzu!


Książkowo, przeniosłam się do ciepłych krajów!


fragmenty barwnych okładek "Meksyk. Opowieści Polki..." i "Maroko. U mnie w Marrakeszu" Wydawnictwa Pascal :)


Do mojej kolekcji dołączyły dwie perełki z serii podróżniczej Wydawnictwa Pascal. Obie bardzo wciągające, pełne życia i autorstwa kobiet - blogerek :).

♥ Barbara Piotrowska - "Meksyk. Opowieści Polki zakochanej w kolibrach, pikantnych tacos i Meksykaninie" (Wydawnictwo Pascal, 2022 r.)

Czyli barwne wrażenia z życia w Meksyku, spod pióra polskiej wiolonczelistki. Raczej lekkie i słoneczne, ale też zdecydowanie nie naiwne. Z wyjątkiem paru błędów gramatycznych, jak zwykle starannie wydane i zilustrowane :).

♥ Katarzyna Ławrynowicz - "Maroko. U mnie w Marrakeszu" (Wydawnictwo Pascal, 2022 r.)

Gruntownie przygotowana pozycja o Maroku. Szczegółowa, pełna historycznych i kulturowych ciekawostek, a przy tym - bardzo przyjemna w odbiorze.

Zawiera historie kobiet z różnych środowisk i o różnych obranych stylach życia.

Wszystko spod pióra Autorki - wieloletniej mieszkanki Maroka, ciekawej i otwartej na świat. Wnikliwej i zarazem pełnej szacunku do innych ludzi :).

Aż miło się czyta :).

I kropka. Moja wiosna :)

4 komentarze:

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty