Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.13.2017

Chorwacja - Rovinj - fotorelacja z wycieczki

Dla zainteresowanych - fotorelacja z wycieczki do barwnego Rovinj na Istrii, takiej małej, chorwackiej Wenecji ;). Zupełnie się w tym miejscu zakochałam!

To naprawdę wyjątkowe miasteczko. Wybudowano je na wyspie, którą potem połączono z lądem. Starówka zachowała jednak ciekawy, wcinający się w wodę, owalny kształt.  

Może to kwestia zwiedzania poza sezonem i bez tłumów - ale spodobało mi się tu nawet bardziej niż w samej Wenecji. 
Dla ciekawych - ew. rejs nie wychodzi zbyt drogo. 
Na wzgórzu Monte Rosso, nad starym miastem góruje Kościół Świętej Eufemii, patronki miasta.
Nie miałam pojęcia, że można wejść na dzwonnicę. Na szczęście, jak sroka wypatrzyłam błysk aparatu z góry. I już po prostu musiałam znaleźć wejście :D. Czystym uporem się udało. Nieźle ukryte na lewo od ołtarza. Koszt 20 kun. Zdecydowanie warto! 

9 komentarzy:

  1. Chorwacja to teraz dosyć popularny kurs letnich wycieczek, ale ja, niestety, jeszcze tam nie dotarłam. A z tego co widzę, to gdyby nie upały, to mogłoby być tam dla mnie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem po sezonie i pech -
      spora część mojego wyjazdu była mocno deszczowa. Ale słoneczne dni dla nielubiących upałów idealne.

      Usuń
  2. W Chorwacji będę w maju :D Już nie mogę się doczekać :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Tak tam ładnie było, że miałam potem problem z wyborem... :D

      Usuń
  4. Śliczne miejsce.
    Chciałabym tam mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko bym tych ich sezonowych mas turystów nie zazdrościła :).

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że spełnię swoje marzenie i kiedyś pojadę do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Marzę o podróży do Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty