Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

9.17.2017

Kącik do czytania


Jesień - moja ulubiona pora roku :). Już od pierwszych dni wręcz mnie entuzjazm przepełnia! Ile ja ostatnio w Pepco i Kiku różnego typu koców nakupiłam :D! Nawet Mamie od razu mięciutki pod kolor kanapy znalazłam i pewnie jeszcze komuś z bliskich kupię, bo są cudowne. Szczególnie te cieńsze a puchate i te gładkie z kożuszkiem po drugiej stronie :). 


Ha! Nawet sobie śliczne nowe kubki na herbatę podczas urlopu wypatrzyłam (możecie je zobaczyć przy zaktualizowanym poście o wakacyjnym TBR). A w piwnicy już czekają słoiczki z miodem i z sokiem malinowym... Ech. Marzenie...


Ale do rzeczy :). Jako "profesjonalny" mól książkowy, posiadam aż trzy kąciki do czytania :).


♥1. W bardziej słonecznym pokoju, z szerokim tapczanem. I prawdziwą dżunglą wysokich, kojąco zielonych roślinek tuż obok :).
Większość rzeczy z Pepco, koc teraz wymieniłam na niemalże identyczny, a większy z Kiku
zdjęcie już po zmianie. Miałam tam jeszcze takie prawie-drzewo, ale się za bardzo rozrosło...
♥2. W sypialni z lepszym oświetleniem na wieczorne czytanie (fotorelacja o polowaniu na idealną lampę - klik!) i mięciutkim łóżkiem o królewskich rozmiarach :D. Oczywiście też z dżunglą roślinek - ale już niziutkich :).
poduszki i narzuta z Pepco :).
♥3. Jeszcze tuż obok - z wygodnym fotelem i ogromniastym, puchatym kocem w słodkie serduszka ♥. Co jak co, ale koców u mnie teraz nie brakuje :D.

I tyle. Tak w bardzo dużym skrócie można podsumować moje przygotowania na długie, jesienne wieczory ♥. Jak tam Wasze?

12 komentarzy:

  1. Też kocham jesień! ♥ Jej klimat jest wspaniały. :)
    Świetna książka, kocyk i gorąca herbata to moje must have na jesień :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię jesień, gdyż wtedy mogę czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jesień lubię ale jak jest słoneczko... a nie plucha:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepco jest najlepsze jeżeli chodzi o rzeczy do domu :D Też mam koce stamtąd ^^
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, strasznie tam kuszą :D. Ale jak wszędzie zakupoholika ;). Dzisiaj zerknęłam do Kiku a tam ozdoby świąteczne już i niektóre naprawdę ładne...

      Usuń
  5. Jesień to najlepsza pora roku! Mi jest smutno, że przez maturę nie mam aż tak dużo czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobisz sobie po ;). Studenckie trzymiesięczne wakacje... Ech. Chyba, że jesteś pracowita i się tak jak ja lenić nie będziesz ;).

      Usuń
  6. Kocham twoje kocyki❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, co to za Anonim ;D. Twój nowy też super na jesień będzie :).

      Usuń
  7. Lubię jesień, ale tylko wtedy, kiedy jest 20 stopni. I świeci słońce. I są kolorowe liście. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza połowa jesień jest fajna, ale tej drugiej nie lubię i dobrze, że już się kończy :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty