Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

10.14.2018

19 komentarzy:

  1. Pięknie, uwielbiam październik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te Twoje zdjęcia Kochana! <3 Kocham jesień za te cudowne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) Prawdziwa magie jesieni <3 i ten muchomorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. I wszystko jasne czemu ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką jesień, ostatnio byłam w górach i szurałam nogami w liściach, esktra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie, jak zawsze garść przepięknych zdjęć :) Uwielbiam oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW Zazdroszczę, złapane ostatnie dni ciepłej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. I to są te piękniejsze strony jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę złota jesień - patrząc na takie zdjęcia trudno się w niej nie zakochać... I taki cudowny muchomor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pięknie. Las faktycznie jest piękny jesienią(i bezpieczny w końcu nie ma kleszczy:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, niestety jeszcze są. Po ostatnim spacerze musiałam jednego z bluzki strzepnąć.

      Usuń
  12. Przepiękne jesienne zdjęcia <3 Nie jest to moja ulubiona pora roku, ale leśne kolory są wtedy niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kilka zdjęć z jesiennego urlopu w Polsce - będę przyglądała się na te zdjecia ile się da ♥ Lubie ten Polski klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty