Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

6.28.2019

Toruń - fotorelacja z mini-wycieczki

Z cyklu fotorelacji znad morza - zapraszam na mini-wycieczkę po Toruniu :).


Toruń to jak dla mnie niesamowicie specyficzny przypadek. Tyle już razy byłam nad morzem, tyle razy tam przejeżdżałam, ale jakimś cudem nigdy nie udało mi się nawet na chwilkę zatrzymać. A to przecież takie piękne miasto! Tym razem się w końcu uparłam. Trzeba jakoś zwiedzić i już! :D.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to podobieństwo Torunia do Krakowa. Pewnie przez położenie przy rzece - piękne bulwary w słoneczny dzień... jak nic się moje dawne studenckie lenistwo obudziło :D.
Z racji pośpiechu, swoje zwiedzanie musiałam ograniczyć do ścisłego centrum. Troszkę żałuję, że nie miałam więcej czasu, żeby spokojnie się zanurzyć w atmosferze tego miejsca... 
Myślałam, że sklepy z piernikami będą mnie kusić na każdym rogu, ale tak naprawdę nie było ich aż tak wiele. Na piernikowe muzeum za to zabrakło mi czasu... W pędzie, widziałam tylko mnóstwo uroczych piernikowych gadżetów - magnesów, kolczyków, breloczków... Z pamiątek skusił mnie jednak magnes z pierwszego zdjęcia.
Gwoździem programu była dla mnie zdecydowanie wieża ratuszowa. Taki już mam zwyczaj, że gdzie tylko mogę, wspinam się do góry, żeby zobaczyć dane miasto z lotu ptaka :).
Mróweczki :).
Osiołek był uroczy. Podpowie ktoś, z czym jest związana jego obecność przy ratuszu?
Pomimo małej ilości czasu na zwiedzanie - jestem z tej wizyty niesamowicie zadowolona :). Na pewno kiedyś uda mi się tam wrócić :)!


Poprzednia fotorelacja - z Gdańska.

8 komentarzy:

  1. Toruń to naprawdę piękne miasto. Można tam zobaczyć wiele cudownych miejsc. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Toruń to mój ciągły, podróżniczy wyrzut sumienia. Muszę tam w końcu pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że podobało Ci się w moum mieście ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. W Toruniu byłam dwa razy na konferencji i za każdym razem cyknęłam sobie fotkę przy tym osiołku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety w Toruniu byłam tylko raz :/

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty