Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy - bądź na bieżąco :)

6.30.2019

Ustka - ostatnia fotorelacja z wyjazdu :)

Poprzednie nadmorskie fotorelacje: z Gdańska, z Torunia :).


Ech. Ostatni dzień urlopu! A tak cudnie było... Na pożegnanie wrzucam ostatnią fotorelację znad morza. Tym razem zapraszam Was do Ustki ^^.

Krótko mówiąc, jestem tym miasteczkiem po prostu zachwycona. Tuż przed sezonem, z mniejszą ilością ludzi - było dla mnie dosłownie idealne!

Z ładnym, małym portem,
z szerokimi, czystymi plażami, pod koniec już nawet z cieplutką wodą, z łachami piachu ciągnącymi się prawie, że hen, za horyzont :D,
z wszędobylskimi mewami, które mogłam do woli obserwować :).
Z pięknie pachnącymi różami, rosnącymi wzdłuż nadmorskich tras spacerowych,
ogólne z świetnymi trasami na wycieczki piesze, czy rowerowe,
z mnóstwem ciekawych budynków,
przy czystych, pełnych kwiatów ulicach, 
ze świetną księgarnią, prowadzoną przez małżeństwo ewidentnych pasjonatów (jak oni cudnie dobierają książki i gadżety :) ).
Z Górą Lodową, kawiarnią z przepysznymi lodami z białą czekoladą,
i równie pyszną pizzą w Verde Rucola :).

Z mnóstwem "głupotek" do oglądania
i świetnym, małym Aquaparkiem z "falą" w Hotelu Grand Lubicz :).
Chyba wiem, gdzie się znowu nad morzem wybiorę :D.

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce godne odwiedzenia. Śliczne zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w Ustce. Było tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się, żeby kiedyś pojechać do Ustki :) Ja w tym roku wybieram się do Gdańska. Jeszcze niecałe dwa tygodnie i już mam urlop, jupi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy pobyt nad morzem jak nie ma zbyt wielu ludzi, piękne miejsca i naprawdę przecudowne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) u mnie już pi urlopie ale u Ciebie piękne wakacyjne widoki :) nigdy nie byłam w Ustce ale moj brat bul tam w wojsku :) chwalił sobie miadyo :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz, akceptujesz, że jeśli spełni moje zasady, pojawi się tam, gdzie go zostawiłeś/aś. Posty czasami aktualizuję. Zawsze możecie go usunąć. Jeśli chcecie go usunąć, a jeszcze jest u mnie w moderacji - napiszcie najlepiej w następnym komentarzu i oba usunę.

Goodreads - ostatnio przeczytane

The Simple Wild
Can't Wait to Get to Heaven
The Accidentals
Suddenly Royal
The Library of Lost and Found
Zakochani w świecie. Malezja
Czytelniczka znakomita
Listen to Your Heart
Better off Friends
Atlas szczęścia
Love & Luck
Drzewo życzeń
Za rękę z Koreańczykiem
Rekin z parku Yoyogi
Love & Gelato
Love Factually: 10 Proven Steps from I Wish to I Do
The Oracle Year
American Panda
Laowai w wielkim mieście. Zapiski z Chin
Boże Narodzenie w Lost River


Strona po stronie's favorite books »

Archiwum

Popularne posty